fox Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Om kveld får jeg ofte høy ping, selv om jeg laster ingen ting.. Alle er slått av bortsett fra steam.. ping ligger ofte 100-200 dermed sliter jeg med lagg. Kan noen hjelpe meg? Takk Mvh Fox
A.J Green Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Vel, har du søsken som laster ned filmer og ting før de legger seg?
fox Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 har søsken men de har allerede flyttet ut er eneste i huset som bruker pc
Jooakim Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Merkelig! Hva får du hvis du sjekker hastigheten? Sjekket virus?
*Thug* Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 kjør noen adaware o.l så skal vel alt være ok, hvis ikke, sjekk linjehastigheten din på et speedometer
Jooakim Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 kjør noen adaware o.l så skal vel alt være ok, hvis ikke, sjekk linjehastigheten din på et speedometer 5235093[/snapback] Fint at du skriver det samme som jeg.
*Thug* Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 jaså, gjør jeg det? du vet forskjell på virus og spyware da kanskje? og at programmer som spybot og adaware fjerner disse og liknende, i motsetning til de aller fleste virusbeskyttere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå