Gå til innhold

Svindelmail om hjemmepc abonnement?


Anbefalte innlegg

Vet at hjemmepc ikke er noen butikk eller webshop, men jeg tror det kan være greitt å advare andre her inne uansett.

Fikk mail i fra [email protected] i kveld med følgende tekst

Hei

 

Nå kan du være med i trekningen av et digitalt kamera verdt 3000 kr!

 

 

De 100 første som ønsker å abonnere på HjemmePC vil være med i trekningen om et digitalt kamera.

Du kan enten abonnere for 1 år (kr 599) eller 1/2 (329).

 

Ved å abonnere på HjemmePC vil du få:

Minimum 100 sider hver måned!

3 DVD-er med programvare i året!

Gratis nettportal med programvare!

Stor testseksjon og kjøpeguide!

Alt om fremtidens dingser og PC-utstyr!

Ønsker du å abonnere på bladet, kan du svare på denne mailen, der du skriver ned navn og adresse, så får du tilsendt bladet sammen med en giro.

 

PC verden går fort, derfor gjelder det å følge med. Med HjemmePC blir du oppdatert!

 

Er det andre som har fådd denne mailen ?

Har sendt den videre til redaktøren i hjemmepc.no for å høre hva det er snakk om.

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, som sagt.. er sendt fra en hotmail adresse, blir bedt om å sende mail tilbake til den addressen.. hun kan sende meg hva som helst og håpe jeg går på den.. og vips, hun er 599 kr rikere.

 

men.. trenger jo ikke være svindelmail.. men jeg personlig syntes den så mistenksom ut.

 

slik så den forøvrig ut

post-3342-1133296519_thumb.jpg

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

har fått no liggnende, kommet 2 ganger fra 2 forskjellige hotmail adresser. vurderer å sende driten tilbake på mailen som domenet står registrert på, no svensk jævelskap

 

Hei! :)

 

Er du med i konkurransen hvor man kan vinne den nye Sony Ericsson W800i?

 

Hvis ikke, gå inn og bli med på konkurransen nå: www.mobilkonkurranse.com

 

Ha det bra!

Lenke til kommentar
har fått no liggnende, kommet 2 ganger fra 2 forskjellige hotmail adresser. vurderer å sende driten tilbake på mailen som domenet står registrert på, no svensk jævelskap

 

Hei! :)

 

Er du med i konkurransen hvor man kan vinne den nye Sony Ericsson W800i?

 

Hvis ikke, gå inn og bli med på konkurransen nå: www.mobilkonkurranse.com

 

Ha det bra!

5228152[/snapback]

 

Den har jeg fått ja. Men har styrt langt unna.

Lenke til kommentar
vel, som sagt.. er sendt fra en hotmail adresse, blir bedt om å sende mail tilbake til den addressen.. hun kan sende meg hva som helst og håpe jeg går på den.. og vips, hun er 599 kr rikere.

 

men.. trenger jo ikke være svindelmail.. men jeg personlig syntes den så mistenksom ut.

 

slik så den forøvrig ut

5227804[/snapback]

 

Det står jo att du vil få tilsendt bladet med en giro og da er det jo lett å sjekke m den er fra hjemmepc eller noe lureri, ikke verre det, tror du er litt paranoid ja, og att dette kun er ei som har lyst på vervepremien :thumbup:

Lenke til kommentar
vel, som sagt.. er sendt fra en hotmail adresse, blir bedt om å sende mail tilbake til den addressen.. hun kan sende meg hva som helst og håpe jeg går på den.. og vips, hun er 599 kr rikere.

 

men.. trenger jo ikke være svindelmail.. men jeg personlig syntes den så mistenksom ut.

 

slik så den forøvrig ut

5227804[/snapback]

 

Det står jo att du vil få tilsendt bladet med en giro og da er det jo lett å sjekke m den er fra hjemmepc eller noe lureri, ikke verre det, tror du er litt paranoid ja, og att dette kun er ei som har lyst på vervepremien :thumbup:

5228518[/snapback]

 

er vel det ja.. men greiest å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar

Da er jo saken klar: En eller ei vil vinne vervepremien. Hun/han lokker med at du kan "vinne" ett kamera. Dette er mest sannsynlig bare tull. Hvem skal sjekke hvem som vinner? Står ingen ting om offentliggjøring av vinner når og hvor. E-mail adressen den er sendt ifra, måten den er skrevet på og emnet på e-posten taler for seg selv. Dette er det ikke HjemmePC selv som står bak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...