Gå til innhold

50 DVD-R plater til 159,- er dette noen bra plater


xanonymx

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om detter er noen bra DVD-R plater. DVD-R. Siden de er så billige. For en pakke med Sony plater så koster det 265. Er det bare merket som koster eller er det kvalitet forskjell.

 

Edit: Beklage, plaserte den feil. Kan en brukermoderator flytte den til lagrinsmedier eller der det passer best

Endret av xanonymx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er nok greie de, jeg mener det er ikke SÅ mye forskjell på dyr og billige, bare at de billige ikke tåler like mye. Behandle de fint, så løsner ikke laget oppå.

 

Edit:

DVD-R plate i meget høy kvalitet, den har en hurtighet på 8X og kommer i en 50 pk spindel
Det ser du, selvom du ikke skal tro alt du leser Endret av Supah89
Lenke til kommentar
De er nok greie de, jeg mener det er ikke SÅ mye forskjell på dyr og billige, bare at de billige ikke tåler like mye. Behandle de fint, så løsner ikke laget oppå.

 

Edit:

DVD-R plate i meget høy kvalitet, den har en hurtighet på 8X og kommer i en 50 pk spindel
Det ser du, selvom du ikke skal tro alt du leser

5233368[/snapback]

Det har seg slik at en del opplag fra noen fabrikker er svært dårlige. For eksempel merket "Thats Write" kjøper fra ulike produsenter. Noen plater er gode og andre opplag kan være svært dårlige. Enkelte har sagt at de har hatt over 50% feilbrenninger på ei 100-pakning med dvd-plater og det er for gale! Jeg vet ikke om disse platene her er gode eller dårlige, men jeg har vært borti dårlige plater fra Imation tidligere.
Lenke til kommentar
Det har seg slik at en del opplag fra noen fabrikker er svært dårlige. For eksempel merket "Thats Write" kjøper fra ulike produsenter. Noen plater er gode og andre opplag kan være svært dårlige. Enkelte har sagt at de har hatt over 50% feilbrenninger på ei 100-pakning med dvd-plater og det er for gale! Jeg vet ikke om disse platene her er gode eller dårlige, men jeg har vært borti dårlige plater fra Imation tidligere.

5233544[/snapback]

 

så sant så sant, jeg har brukt Thats Write plater og de fungerer helt greit, har opplevd at noen plater er fubar, men er fornøyd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...