zamax Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Hei! Bruker NIS 2005 på maskinen min og det fungerer bra utenom at det stokk og stadig popper opp meldinger fra programmet som forteller at det har blitt skapt regler "Microsoft Generic Host Process for Win32 Services". Om jeg f.eks. kjører ett spill så bytter maskinen automatisk vindu til skrivebordet for å vise meldingene hver gang disse kommer. Har etterhvert blitt ganske irriterende med meldingene så jeg lurer på om noen vet hvordan man kan skru dem av? Har lett gjennom hele programmet og finner ikke ut noen måte å skru de av på. Eneste måte jeg kunne komme på for å fikse problemet er å endre internett-tilgangen til "Microsoft Generic Host Process for Win32 Services" fra automatisk til alltid tillatt. Men er litt usikker på hva dette programmet egentlig gjør (fant ikke noe info om det i windows-hjelp funksjon) og om det er "tryggt" å gi det fri tilgang til internett? Takker så mye for svar på forhånd!
Theoneask Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 Eg køyre akkurat samme program som deg og veit kva du meiner. Men eg ser ikkje korleis dette kan vere eit problem. Det skjer jo bere 1 gang for kvert program/spel du starter. Når det har skjedd 1 gang t.d med World Of Warcraft skjer det jo ikkje lenger. Veit ikkje om noken måte og ta det av på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå