Gå til innhold

Wow er mongo uten Addons

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier, wow'en min er mongo når jeg ikke bruker addons.

Når jeg bruker addonsan så får jeg ikke åpnet posten, får da opp en errer melding der det står at der er noe gæli me ettelleranna script eller noe. så hadde da jeg endelig fått post, så da skule jeg fjerne addonsa'n for å lese det, men da vart det iveffal mongo:

Slik ser det ut!

Noen som veit a je skal gjøre for å få det normalt? Jeg kan ikke reinstalere wow da jeg har lånt bort cd'en til en kompis :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store addons som Cosmos er håpløst, fordi de skaper links mellom et HAV av addons man aldri bruker.

Men problemet kan enkelt løses ved å slette Interface/Addons-foldern helt.

Da blir alt av addons borte. Denne folderen eksisterer ikke engang etter en ren WOW-install, så du ødelegger ingenting. Altså du sletter Addons, IKKE Interface, hehe.

Skrevet
Som topic sier, wow'en min er mongo når jeg ikke bruker addons.

Når jeg bruker addonsan så får jeg ikke åpnet posten, får da opp en errer melding der det står at der er noe gæli me ettelleranna script eller noe. så hadde da jeg endelig fått post, så da skule jeg fjerne addonsa'n for å lese det, men da vart det iveffal mongo:

Slik ser det ut!

Noen som veit a je skal gjøre for å få det normalt? Jeg kan ikke reinstalere wow da jeg har lånt bort cd'en til en kompis :dontgetit:

5220303[/snapback]

Så helt likt ut hos meg når jeg gjorde det samme, for å løse et annet problem - fikset det ved å legge alle addonsene tilbake slik de var =P

Skrevet

Har du annen skrift på din wow? På min ble det også sånn men jeg sletta en mappe som heter FrameXML (ligger i wow - Interface) og etter det ble alt bra igjen :) Prøv det så kan du se om det funker på deg også. så slepper du kanskje å slette hele interface folderen og alle dine addons

Skrevet (endret)

Jeg slettet hele interface mappa, og da funker det igjen :D

må få funnet meg noen nye addons når jeg først gidder... blitt litt lei :p

Edit: Å denna capslocken som altid er i veien!

Endret av tu30r6
Skrevet
wow er ikke wow uten addons.

Dvs, det er ingen som har tatt Onyxa eller Ragnaros i originale wow, absolutt ingen.

Dvs, at man faktisk må si "Vi tok Onyxia i wow+addons på 3 timer her om dagen", istedenfor å si "Vi tok onyxia".

5221714[/snapback]

Hvorfor kan ikke det gjøres uten add-ons? Onyxias faser kan realtivt greit bestemmes etter hvor mye hp som er igjen. Det hadde nok gått litt saktere uten varsel om faser og uten hp%, men det skulle nok gått greit.

Det er jo også innebygget raidgreie i WoW nå, så gruppene ville også gått greit. Eneste andre jeg kommer på er vel decursive og det er ikke noe vanskelig å fikse det problemet. Man kan bare være mer nøye på hvem som decurser/dispeller hvem og få en skikkelig organisering.

Kom gjerne med eksempler der du mener at du trenger den og den addonen for å gjøre jobben...

Skrevet
Jeg hadde addons men, når det kommer updates klikker alt og masse styr med å få nye. Det gidder jeg ikke.

5225031[/snapback]

Var som mange andre her helt uærfaren og likte ikke addons, men etter å ha tatt det i bruk kan jeg ikke leve uten.

Bla. wardrobe som skifter gear. For meg nå helt nødvendig i instancer.

Skifter jo gear bare med en knapp.

Samme med trinket menu, skifter til carrot når du mounter.

Hadde problemer med autobar, den får jeg ikke til å fungere skikkelig uansett hva jeg gjør.

kommer opp en feilmelding hele tiden. Surt for den var veldig bra. Skifter maten og bandager du bruker i ab,av og andre instancer automatisk.

Det er eneste addon jeg har hatt problemer med.

Skrevet
Det er jo også innebygget raidgreie i WoW nå,

I patch 1.9 eller den vi har nå?

Jeg savner å kunne se HP på den andre raidgruppen når jeg er MT.

En slik gearskiftesak kunne vært digg! Selv om jeg bare bytter på hvilken hjelm jeg bruker foreløpig :blush:

Sånn auto-mount-gear når man mounter kan også være greit, selv om jeg syntes det i mange tilfeller går for fort med min epic hest og alle tre speed adds. Kan man velge bort ett elelr flere items etter man har mount'et hesten og fått på rideutstyr vha addon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...