Gå til innhold

VG tester Xbox 360: Revolusjon på pause


Torrevieja

Anbefalte innlegg

En spillmaskin blir vurdert utifra spillene....uteblir gode spill....er maskinen ubrukelig som spillmaskin...

Så kommer alle de andre mulighetene til xbox på toppen av det igjen..

Å vurdere xbox basert på spillene er derfor ikke dumt, men absolutt helt korrekt.

For øvrig har PDZ fått mye kritikk fra mange hold..blant annet for dårlig historie.

Vær obs på at de som reviewer spillet har ubeskrivelig høye tanker om hvordan en oppfølger til perfect dark skal være da...

5223343[/snapback]

 

Endelig en til som har skjønt det :)

5224382[/snapback]

 

 

HVORDAN I HELVETE kan RUNE vite at gode spill uteblir? Er han Gud? For det første tviler jeg på at Gud er skallet! For det andre trenger han sikkert ikke briller og har skjegg.

 

Som nevnt i innlegget over så er det flere som kjøper Xbox 360 etter Launch. Så hvorfor vurdere en spillkonsoll i all fremtid for konsollens første 15 spill? Uansett hva det er dere sier så vil terningastet så for all fremtid. Hvorfor ha en konsoll som har en karater basert bare på de første spillene? Konsollen skal vare i 4-5 år og denne anmeldelsen er veilednede for den kommende måneden. Om hvor artig du kan ha det med konsollen den første måneden. Helt enig i det. Dog vil karakteren stå de neste 4-5 årene. Det er regelrett ulogisk. JEG VIL IKKE HA EN ANMELDELSE OM HVOR ARTIG JEG KAN HA DET PÅ KONSOLLEN MIN BARE EN FØRSTE MÅNEDEN. HVA MED RETEN AV KONSOLLENS LEVETID? Rune kan umulig ha tenkt mye før han har released denne anmeldelsen.

5224484[/snapback]

 

Men han må da anmelde konsollen utifra spillene som er ute nå? Hvor interessant er en anmeldelse som baserer seg på hva han tror kommer senere??

 

Og hvis du ikke er kjent med oppbyggingen av et nyhetsnettsted, så vil denne artikkelen forflytte seg nedover på siden etterhvert som nye nyheter kommer, og denne karakteren blir glemt fortere enn Pia Haraldsen. Når de virkelig gode spillene kommer i mars, tror du folk lar være å kjøpe konsollen pga. et terningkast som ble gitt ved release? Han har ikke vurdert konsollen i all fremtid, han har vurdert konsollen etter det han hadde å jobbe med da han testet den.

 

Du sier at han ikke kan vite at gode spill uteblir, dette er riktig, på samme måte som han ikke kan vite at gode spill kommer. Derfor må han anmelde ut ifra den gleden man kan ha av konsollen på tidspunktet den blir anmeldt.

5224524[/snapback]

 

Det er her du tar så skammelig feil. Når jeg skulle kjøpe meg en konsoll i 2002 bestemte jeg meg får å lære meg litt om alle. JEg gikk inn på VG og leste anmeldelsen og det var den som fikk meg til å kjøpe Xbox. Du kan tro hva du vil, men verden er ikke så svart og hvit som du skal ha det til. Det svært mange som vil finne ut litt om konsoller før de gjør et kjøp. En fin måte er å søke på nette etter anmeldelser. Ja slik som man gjør med så mye annet. Spill, DVDspillere og TVer. Det som ikke gjør det er tilfeldige kjøpere og utgjør en del av markedet, men langt i fra så ubetydelig som du skal ha det til. :nei:

 

Så selv om anmeldelsen ikke ligger på forsiden av VG blir den ikke glemt... dessværre...

 

Det er uinteressant for de som vurderer kjøp av konsollen om 6 måneder om hvor artig Rune hadde det med spillene rundt Launch. Denne anmeldelsen kommer til å bli hentet opp av konsollkjøpere i 4-5 år fremover. Anmeldelsen er med andre ord LITE gjennomtengt. Forresten rart at Bare konsoller skal vureres ut i fra hvilke spill som følger med på Launchdagen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig Gamespot er tingen og de gav PDZ en 9 som er konge. Og jeg har lite sympati for det Rune skriver i VG, da hans anmeldelser gir meg så og si nada ang hva jeg har å forvente av et spill.

5224349[/snapback]

 

Da har ikke du lest den skikkelig. Dette er hva jeg fikk ut av anmeldelsen hans:

 

 

Det positive:


  •  
     
  • Våpenene er bra
     
     
  • Multiplayer-delen er bra
     
     
  • Enkelte singleplayer maps er bra
     
     

Det negative:


  •  
     
  • Spillet lider av gammeldags gameplay. Det har nærmest oversett all utviklingen som har skjedd innen sjangeren de fem siste årene.
     
     
  • Leveldesign er til tider grusomt.
     
     
  • Historien er ikke noe å skryte av
     
     
  • Overdreven bruk av Light Bloom
     
     

5224470[/snapback]

 

 

Jeg mener at generelt sett alle anmeldelsene Rune skriver om spill you name it (PS2, X-Box GameCube, PC) ikke er så innholdrike og omhandler i liten grad av det en anmeldelese skal dreie seg om. Sammenlignet med Gamespot, Gamer og andre gode skribenter i andre aviser. Jeg har ikke prøvd ut PDZ og har heller ikke utalt meg at den karakteren han gav spillet er verken upassende/passende, men regner med at den er gitt ut i en hast da fyren så og si har pløyd seg gjennom drøssevis av spill på veldig kort tid.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Rulleguru skrev: Du sier at han ikke kan vite at gode spill uteblir, dette er riktig, på samme måte som han ikke kan vite at gode spill kommer. Derfor må han anmelde ut ifra den gleden man kan ha av konsollen på tidspunktet den blir anmeldt.

 

Det første du sier her er riktig, dog er ikke det noe logisk at han derfor må anmede ut i fra hvor artig han hadde den med spillene. DET HAR HAN ALT ANMELDT!!!!!!!!! :mad:

 

Det er enten lite gjennomtenkt eller svært liten tro på oss som forbrukere. Vi kan selv se hvilke spil som er til konsollen og gjøre oss en menig om vi tror vi vil ha det artig med konsollen. Hans subjetive mening om dette er irrelevant for meg. HAn kan ha så mye subjettivitet i i anmeldelsene av spillene som han orker. Noe han også gjør, men ikke ødelegge en anmeldelse av et produkt av den grunn...

Lenke til kommentar
At dette bare er hans syn på konsollen blir ikke akkurat lagt vekt på i anmeldelsen.

 

Hvem sitt syn skulle det ellers vært? Er ikke en anmeldelse alltid anmelderens syn på saken, eller skal han høre på folk som roper og skriker at den må få 6 i terningkast?

 

Altså leser mange..ekstremt mange bare terningkastene. Det er ren fakta. I tillegg fungerer ikke menneskehjernen slik at man husker detaljer. Altså er det vi kommer til å huske, at Xbox 360 fikk terningkast 4 av VG.

 

Hvorfor skal vi gå rundt og huske på det? Imorgen har jeg sannsynligvis glemt det. Og tror du virkelig alle folk KUN leser anmeldelse i VG for å bestemme seg om man skal kjøpe xbox 360 eller ikke?

 

Om så målet til rune er å være til hjelp til flertallet av norges befolkning er det ulogisk å gi en karakter på konsoll basert på spill faktisk før konsollen er utgitt. Dette fordi 360 kommer til å selge mer konsoller fra konsollen er 6 månder gammel enn den selger de første måndene. Så ønsker han å hjelpe majoriteten i Norge hadde han gjort best i å vente med en anmeldelse av konsollen til den var i allefall 6 månder. Ja, om han på død og liv skal anmelde konsoll basert på Launchspill.

 

Jepp. På bakgrunn av denne karakteren vil jeg vente 6 måneder med å kjøpe xbox 360. En xbox 360 idag er verdt 4 i terningkast syns VG. Helt greit. Ser ingen problemer med dette.

 

For å ta et eksempel: Skulle jeg anmeldt den mye omtalte Blue Ray ville ikke jeg lagt vekt på om filmene jeg såg på den var bra eller ikke. I allefall ikke med en gang produktet kom ut. Da hadde jeg gjort oppmerksom i anmeldelsen på denne problematikken og fortalt at dette var en anmeldelse av selve Blue Ray.

 

VG kom med en anmeldelse av xbox 360 som en helhet idag. Da er jo selvfølgelig spillene veldig viktig! Hva er xbox 360 uten spill?

 

Ville vært meningsløst å gitt blue ray terningkast 4 fordi det bare var 15 filmer som var utgitt og ingen som jeg ville gi over terningkast 5. Det er kvaliteten som teller. Man skal IKKE lage en karakter basert på bare noen håndefulle spill når man vet dette vil forandre seg. Man skal ikke leke Gud å spå konsollens fremtid. Noe han faktisk gjør siden VG aldri vil anmelde 360 igjen og terningkast 4 er den som vil bestå. Uansett hvor urettferdig det måtte være. Hvor tåpelig er ikke det?

 

"Man skal ikke leke Gud å spå konsollens fremtid."

 

Er det ikke det du gjør nå? Du mener xbox 360 skal ha bedre karakter, fordi du spår at det blir så mye bedre i framtiden.

 

Om så dette skal føre logikk så bør vel PS3 bli sammenlignet med 360 når den kommer ut? Da vil jo 360 ha mange flere spill og sansynligheten er stor for at de vil ha mange flere gode spill. Skal man da gi PS3 terningkast 3 fordi det må vise til at 360 vil gi flere gode spilloplevelser? Jeg mener dette selvsagt er urettferdig mot PS3, men skal terningkastene føre noe logikk for folk flest er dette måten det bør gjøres på.

 

En trenger vel ikke sammenligne. Gir PS3 en god spillopplevelse når den kommer ut? Det er spørsmålet.

 

Dog mener jeg at kosollene skal anmeldes for seg selv. Mulighetene de har og kvalitet. Så er det opp til oss forbrukere å se oss rundt etter hvilke spill vi vil ha. Er dette PS3 eller 360? Skulle anmeldesen være basert på hvolr gode spill konsollen har må man kost og godt vente med anmeldelsen. Det er trossalt mange flere som kommer til å kjøpe konsollen ETTER Launch når det er mange flere spill å velge i. Så denne anmeldelsen virker mot sin hensikt.

 

Nå leker du Gud igjen. Dessuten er dette en anmeldelse av xbox 360 slik den er idag. En konsoll er jo aldri bedre enn spillene som kommer ut på den? Hvordan skal han da kunne gi toppkarakter, når det ikke er noen toppspill til den?

 

Det er altså smør på flesk å anmelde spill OG konsollen i ett i en lansering. Dette fordi vi selv må lese om spillene og se om det er noen vi ønsker å spille. Ønske vi å spille noen av Launchspillene kan vi kjøpe konsollen. Dette kan man gjøre etter å faktisk ha lest en glemmrende anmeldelse av konsollen som forklarer hva slags udyr 360 faktisk er.  Så kan man investere penger i denne konsollen fordi den da annsynligvis vil ha mange flotte spill i vente.

5224456[/snapback]

 

Som sagt: konsollen er ikke bedre enn spillene som kommer ut på den. Hva bryr folk flest seg om hva som ligger inne i konsollen? Dette er hva du får nå, til denne prisen: terningkast 4. Om 6 måneder får du en billigere konsoll (kanskje også i en oppdatert versjon (f.eks mer stillegående)) med mange flere spill tilgjengelig: terningkast 5. Tror jeg går for den siste jeg...

Lenke til kommentar

Akkurat som forventet. Er ingenting revolusjonerende med Xbox360 kontra Playstation 3 og er glad for at jeg velger å vente sammen med flere.

Rune er circa 10x bedre og mer erfaren til å skrive omtaler enn noen av de på Gamer.no, problemet er vel at dere ikke liker å se deres kjære Xbox få negativ omtale. Våkn opp and smell the coffee !

Endret av Avean
Lenke til kommentar
En spillmaskin blir vurdert utifra spillene....uteblir gode spill....er maskinen ubrukelig som spillmaskin...

Så kommer alle de andre mulighetene til xbox på toppen av det igjen..

Å vurdere xbox basert på spillene er derfor ikke dumt, men absolutt helt korrekt.

For øvrig har PDZ fått mye kritikk fra mange hold..blant annet for dårlig historie.

Vær obs på at de som reviewer spillet har ubeskrivelig høye tanker om hvordan en oppfølger til perfect dark skal være da...

5223343[/snapback]

 

Endelig en til som har skjønt det :)

5224382[/snapback]

 

 

HVORDAN I HELVETE kan RUNE vite at gode spill uteblir? Er han Gud? For det første tviler jeg på at Gud er skallet! For det andre trenger han sikkert ikke briller og har skjegg.

 

Som nevnt i innlegget over så er det flere som kjøper Xbox 360 etter Launch. Så hvorfor vurdere en spillkonsoll i all fremtid for konsollens første 15 spill? Uansett hva det er dere sier så vil terningastet så for all fremtid. Hvorfor ha en konsoll som har en karater basert bare på de første spillene? Konsollen skal vare i 4-5 år og denne anmeldelsen er veilednede for den kommende måneden. Om hvor artig du kan ha det med konsollen den første måneden. Helt enig i det. Dog vil karakteren stå de neste 4-5 årene. Det er regelrett ulogisk. JEG VIL IKKE HA EN ANMELDELSE OM HVOR ARTIG JEG KAN HA DET PÅ KONSOLLEN MIN BARE DEN FØRSTE MÅNEDEN. HVA MED RESTEN AV KONSOLLENS LEVETID? Rune kan umulig ha tenkt mye før han har released denne anmeldelsen.

5224484[/snapback]

 

 

Ro ned litt på Capsen nå mister.. han mener vel utifra spillene som er tilgjengelige nå, og at det ikke er noen skikkelig Killer App tilgjengelig ved launch, som Halo var for Xbox 1.. Hadde Halo 3 kommet til X360 rls hadde det nok vært et ganske annerledes bilde.

Lenke til kommentar

Grunnen til at mage blir skuffet over karakteren til Rune ang X-Box 360 er at han gjennom så og si hele anmeldelsen lovpriser konsollen for detretter å slippe bome nr: 4. :!:

 

For min del gjør det ingenting X-Boxen skal has uansett om han hadde gitt den en 2 på terningen. Da dette er kun en anmelders synspunkt.

Lenke til kommentar
Nå leker du Gud igjen. Dessuten er dette en anmeldelse av xbox 360 slik den er idag. En konsoll er jo aldri bedre enn spillene som kommer ut på den? Hvordan skal han da kunne gi toppkarakter, når det ikke er noen toppspill til den?

 

Om det er en anmeldelse av hvordan den er akuratt nå så er jo dette rimelig uinteressant siden ALLE vet at dette forandrer seg. Dermed kan du umulig være uenig i at om det er en anmeldelse nå, så bør det også være en om 6-12 månder. Eller bare kutte ut en anmeldelse til Launch. Det er derfor irrelevant for noen å lese anmeldelsen om 6 måneder og dermed har kort og godt ikke VG en relevant anmeldelse av 360 om de ikke gjør en ny vurdering senere. Om de dog gjør det støtter jeg anmeldelsen fult ut, men det har ikke akkurat vært vanlig praksis i VG... Kanskje Rune ser galskapen og revurderer den? :hmm:

Lenke til kommentar

Tror du er du som må se din egen galskap. Dette var en omtale av Xbox360 nå , ikke for framtiden og utover. Om det kommer ett sykt bra spill senere så vil ikke det bøye så veldig mye på karakteren. Det som er at mange har nå sett PS3 og venter på revolusjonen og noen trodde Xbox360 var det også men det er feil. Klart det er kjempefin grafikk men hva nytt er det når det kommer til spillbarhet ? Ingenting ! Bare vent til PS3 kommer !

Lenke til kommentar
Jeg vet ihvertfall at jeg som forbruker hadde blitt kjempeskuffet om jeg hadde kjøpt konsollen pga. en 6'er i VG, om ingen av spillene ga meg noe særlig.

 

 

Du har jo ansvar selv også som forbruker. LES ANMELDELSEN AV SPILL DIN LATHANS!!

5224659[/snapback]

 

 

han kan jo ha lest anmeldelser i hytt og pine for alt du vet, men om han ikke har fått prøvd de enda vet han jo ikke om han kommer til å like de for det?

Lenke til kommentar
Om det er en anmeldelse av hvordan den er akuratt nå så er jo dette rimelig uinteressant siden ALLE vet at dette forandrer seg. Dermed kan du umulig være uenig i at om det er en anmeldelse nå, så bør det også være en om 6-12 månder. Eller bare kutte ut en anmeldelse til Launch.  Det er derfor irrelevant for noen å lese anmeldelsen om 6 måneder og dermed har kort og godt ikke VG en relevant anmeldelse av 360 om de ikke gjør en ny vurdering senere.  Om de dog gjør det støtter jeg anmeldelsen fult ut, men det har ikke akkurat vært vanlig praksis i VG... Kanskje Rune ser galskapen og revurderer den?  :hmm:

5224651[/snapback]

 

Men jeg vil jo vite hvordan maskinen er ved launch. Skal jeg kjøpe den nå, eller skal jeg vente? Og om noen leser denne anmeldelsen om 2 år, så står det vel ingenting i anmeldelsen som sverter xbox 360 eller setter den i et dårlig lys? Karakteren har fått en begrunnelse, og når folk leser det om 2 år så ser de vel at en ikke kan legge for mye vekt på den lenger?

Endret av Toa
Lenke til kommentar
Tror du er du som må se din egen galskap. Dette var en omtale av Xbox360 nå , ikke for framtiden og utover. Om det kommer ett sykt bra spill senere så vil ikke det bøye så veldig mye på karakteren. Det som er at mange har nå sett PS3 og venter på revolusjonen og noen trodde Xbox360 var det også men det er feil. Klart det er kjempefin grafikk men hva nytt er det når det kommer til spillbarhet ? Ingenting ! Bare vent til PS3 kommer !

5224668[/snapback]

 

Hva i allverden kommer PS3 til å gjøre nytt med gameplay eller spillbarhet?? Ja, som ikke Xbox 360 kan gjøre? Det er dette som er problemet! Norge og verden er full av Fanboys. Hvordan tar de denne anmeldelsen? Jo det heller bensin på bålet. Du kan fortsette å leve som en uviten PS-fanboy så kan vi andre som har penger nok kjøpe begge og nyte alle spillene. Dog håper jeg du kan ta deg sammen og nyte alt som konsoller har å tilby. Sikkert mange som tror at jeg er Xboxfan, men selv om jeg endte med Xbox i 2002 så har jeg skaffet meg PS2 og GC også i ettertid. Rett og slett for de har spill som ikke Xbox har. Dog er nok Xbox en liten favoritt denne genrasjonen. Best Online Best grafikk og flest spill som jeg liker. Dette er individuelt, men at denne anmeldelsen bar virker som bensin på nok en slitsom konsollkrig genrasjon er det liten tvil om. Det er nesten tragisk.

 

Så jeg håper Rune tar til fornuft og anmelde PS3 ut i fra kvalitet. Det er mye å ta tak i her. Mer enn nok. Hardware, Onlinemuliheter, multimediafunksjoner. Håndkontroller. Bråker produkte. Er det slitesterk. OSV OSV... Enormt mye man kan legge vekt på. Dog kan man utelate en basert på spill de første 6-12 månedene for en slik anmeldelse er ikke en riktig eller en tidløs anmeldelse. Hvem var det som sa: Det er ikke kvalitet før det er tidløst? Vel... det kan IKKE sies om anmeldelsen til RUNE! :tease:

Lenke til kommentar

:mad:

Om det er en anmeldelse av hvordan den er akuratt nå så er jo dette rimelig uinteressant siden ALLE vet at dette forandrer seg. Dermed kan du umulig være uenig i at om det er en anmeldelse nå, så bør det også være en om 6-12 månder. Eller bare kutte ut en anmeldelse til Launch.  Det er derfor irrelevant for noen å lese anmeldelsen om 6 måneder og dermed har kort og godt ikke VG en relevant anmeldelse av 360 om de ikke gjør en ny vurdering senere.  Om de dog gjør det støtter jeg anmeldelsen fult ut, men det har ikke akkurat vært vanlig praksis i VG... Kanskje Rune ser galskapen og revurderer den?  :hmm:

5224651[/snapback]

 

Men jeg vil jo vite hvordan maskinen er ved launch. Skal jeg kjøpe den nå, eller skal jeg vente? Og om noen leser denne anmeldelsen om 2 år, så står det vel ingenting i anmeldelsen som sverter xbox 360 eller setter den i et dårlig lys? Karakteren har fått en begrunnelse, og når folk leser det om 2 år så ser de vel at en ikke kan legge for mye vekt på den lenger?

5224723[/snapback]

 

Du undervurderer kort og god karakterens makt. Hvor ofte hører ikke du noen foreksempel si at jeg tror ikke filmen er noe bra. Den fikk bare terningkast 3 i VG. Ja, så vet de ikke hvorfor når du spør. TYPISK!!

Lenke til kommentar
Du undervurderer kort og god karakterens makt. Hvor ofte hører ikke du noen foreksempel si at jeg tror ikke filmen er noe bra. Den fikk bare terningkast 3 i VG. Ja, så vet de ikke hvorfor når du spør. TYPISK!!

5224756[/snapback]

 

Og du overvurderer karakterens makt en smule... Hva betyr karakteren for deg? Hva gjør dette deg personlig? Ga det PS3 fanboy vennene dine et sterkt kort i diskusjonen xbox 360 vs PS3? Du virker ganske fortvilet og frustrert der du sitter. Det er ikke verdens undergang dette her.

 

Skal han gi høyere karakter til spillet bare fordi mange folk ikke leser begrunnelsen for trekk i karakter? Mener du virkelig det?

Lenke til kommentar
Enig Gamespot er tingen og de gav PDZ en 9 som er konge. Og jeg har lite sympati for det Rune skriver i VG, da hans anmeldelser gir meg så og si nada ang hva jeg har å forvente av et spill.

5224349[/snapback]

 

Da har ikke du lest den skikkelig. Dette er hva jeg fikk ut av anmeldelsen hans:

 

 

Det positive:


  •  
     
     
     
  • Våpenene er bra
     
     
     
     
  • Multiplayer-delen er bra
     
     
     
     
  • Enkelte singleplayer maps er bra
     
     
     
     

Det negative:


  •  
     
     
     
  • Spillet lider av gammeldags gameplay. Det har nærmest oversett all utviklingen som har skjedd innen sjangeren de fem siste årene.
     
     
     
     
  • Leveldesign er til tider grusomt.
     
     
     
     
  • Historien er ikke noe å skryte av
     
     
     
     
  • Overdreven bruk av Light Bloom
     
     
     
     

5224470[/snapback]

 

 

Jeg mener at generelt sett alle anmeldelsene Rune skriver om spill you name it (PS2, X-Box GameCube, PC) ikke er så innholdrike og omhandler i liten grad av det en anmeldelese skal dreie seg om. Sammenlignet med Gamespot, Gamer og andre gode skribenter i andre aviser. Jeg har ikke prøvd ut PDZ og har heller ikke utalt meg at den karakteren han gav spillet er verken upassende/passende, men regner med at den er gitt ut i en hast da fyren så og si har pløyd seg gjennom drøssevis av spill på veldig kort tid.

5224578[/snapback]

 

 

Jeg siterer bare meg selv:

 

VG er ingen spillpublikasjon, det er en tabloidavis. Det er ikke meningen at omtalene skal være lange og dybtgående. Å sammenligne VG med Gamespot, som noen lenger tilbake i emnet her gjorde, er ikke særlig rettferdig. Jeg er sikker på at Rune kunne skrevet en større og mer omfattende omtale av spillet hvis han hadde blitt viet plass til det.

 

 

AltTrombone: Hvorfor tror du Rune skrev dette i slutten av anmeldelsen?

 

"PS! Terningkastet i denne anmeldelsen forsøker kun å si noe om hvordan jeg opplever Xbox 360 ved lansering. Det vil høyst sannsynlig krype oppover mot femmeren og sekseren etter hvert som de virkelig gode spillene kommer - vi er kanskje bare noen måneder unna. "

 

Dette står klart og tydelig helt i bunnen av anmeldelsen. Jeg tror de fleste ser dette, og forstår at fireren konsollen ble tildelt ikke gjelder for all fremtid. Men uansett skjønner jeg ikke helt hva du griner etter. Terningkast fire er en GOD karakter, om ikke akkurat super.

 

Redigert: Ikke rart mange i dag mener karakterinflasjonen som rammer spillbransjen skyldes leserne og deres forventninger. Hvis noen gir et etterlengtet spill lavere karakter enn forventet, kommer fanboys til å boikotte hele sida. Trist det der.

Endret av Oaka
Lenke til kommentar

Så lenge konsoll og spill anmeldes hver for seg bør ikke karakteren gå hverken den ene eller andre veien på noen av de. Hadde anmeldelsen hvert "Status Quo på Xbox360: Spill og tilbehør, en forhåndstitt" hadde det nok ikke vært like mange som var misfornøyd (heller ganske få).

 

Man må kalle en spade for en spade, dette er ikke en anmeldelse av konsollen, dette er en anmeldelse av launchtitler, konsoll, tilbehør, hype, m.m.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...