Gå til innhold

Verste warrioren ever?


Anbefalte innlegg

warriorcopy6il.jpg

 

Se på den stakkaren her. I dag questa jeg i Deadmines og fikk med han fyren her på laget. Det endte med at vi måtte sparke'n ut, for han hadde tydeligvis ikke peiling på at prestens mana forsvinner når han buffer folk med Power Word: Fortitude. Noe som resulterte i to nesten-wipes. I tillegg så rolla'n på staffs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, Cun, mr smartypants, kanskje ikke alle vet ALT om hele spillet og alle klassene da?

 

Hvorfor forsvinner mana fra prester når de buffes med Stamina? Er det en maksgrense på buffs, sånn at manabuffs alltid blir erstattet med PW:F eller?

Del det med oss, istedet for å sitte på den høye hesten din.

Lenke til kommentar
Vel, Cun, mr smartypants, kanskje ikke alle vet ALT om hele spillet og alle klassene da?

 

Hvorfor forsvinner mana fra prester når de buffes med Stamina? Er det en maksgrense på buffs, sånn at manabuffs alltid blir erstattet med PW:F eller?

Del det med oss, istedet for å sitte på den høye hesten din.

 

Jeg spurte høflig hvorfor han gikk med den sjokkerende rustningen og han sa sjæl at han var "weird". Han pulla mobs som en gal og det hjalp jo heller ikke på saken.

 

Tror du leste feil angående presten og hans PW:F. Når presten buffer hele gruppa, blir manaen hans ganske tømt. Da spurter vår kjære warrior inn i en hel haug med elitemobs. Ingen prest til å heale og bare jeg (paladin) som innehar den egenskapen, resulterer i at alle dør unntatt jeg, som på et mirakuløst vis greier å hive meg ut på en trestruktur hvor de hissige mobene ikke kan nå meg. På andre forsøket skjer det samme.

Lenke til kommentar
jeg kan fint inrømme at jeg ikke helt har fått med meg problemet medd en characteren, så skader nok ikke å dele "vitenskapen" med oss o uvitene. :)

 

Mannen går rundt med cloth- og leatherarmor, har staff og kaller seg warrior. Han virka ikke ny til spillet heller, sett bort fra sin aggressive mob-pulling. Jeg har aldri sett noe liknende.

Lenke til kommentar

Ah sånn sett. Mannen er litt dum hvis han ikke venter på resten av partyet før han rusher inn ja :)

 

Man blir vel lei av å gjøre alt etter boka på hver eneste ny character man lager..kanskje han bare hadde en lekechar som var så usannsynlig som mulig.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
jeg kan fint inrømme at jeg ikke helt har fått med meg problemet medd en characteren, så skader nok ikke å dele "vitenskapen" med oss o uvitene. :)

 

Mannen går rundt med cloth- og leatherarmor, har staff og kaller seg warrior. Han virka ikke ny til spillet heller, sett bort fra sin aggressive mob-pulling. Jeg har aldri sett noe liknende.

5217991[/snapback]

Er kansje ikke det smarteste man kan gjøre akkurat, holder meg heller til polearm selv som våpen. (forruten 2 sverd i bakhånd)

 

Skal inrømme at jeg er ikke noen ekspert men jeg vet å ikke angripe mobs alene uten en healer i en instance. :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller på Earthen Ring (RP) serveren, der gruppa jeg med en warrior en gang som kun gikk med noen få armor pieces og de få han hadde var leather. Vi lurte fælt på hvorfor han ikke skaffet bedre armor, svaret vi fikk var at han skulle spille en barbarian. Han elsket Conan så han syntes den klassen skulle vært med i WoW. Å Spille på en RP server anbefales på det sterkeste, blir så mye mer morro ut at spillinga da, ikke bare xp, xp, xp, levle, xp xp osv osv.... :)

Lenke til kommentar
Jeg spiller på Earthen Ring (RP) serveren, der gruppa jeg med en warrior en gang som kun gikk med noen få armor pieces og de få han hadde var leather. Vi lurte fælt på hvorfor han ikke skaffet bedre armor, svaret vi fikk var at han skulle spille en barbarian. Han elsket Conan så han syntes den klassen skulle vært med i WoW. Å Spille på en RP server anbefales på det sterkeste, blir så mye mer morro ut at spillinga da, ikke bare xp, xp, xp, levle, xp xp osv osv....  :)

5218680[/snapback]

 

 

HAHA ;=)

 

Han tanker i underbuksa med andre ord, tøft! "Me Arnold i can tank everything cause il be back" hehehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...