Earendil Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Fann ingen tidligare tråd om dette, så eg tenkte eg skulle lage en. Kva er den beste følelsen du kan tenke deg? Kva er den beste følelsen du har opplevd? My favourites: Følelsen av å ha klart noko eg har strevd med lenge. Følelsen av å få noko nytt og dyrt. Andrenalinkick. Følelsen eg kan få av kos og... andre ting.
Goophy Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Tja, si det. Laaaaaaaaaaaaaaaaange klemmer er kos. <3
Shikaru Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Adrenalinkick er alltid gøy. Om jeg får til noe jeg ikke har klart før osv.
Fredrik Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Følelsen av å se noen man ikke liker mislykkes.
Mr.Locke Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 (endret) Når jeg skapte jorden følte jeg meg ganske stolt, vet ikke om det teller. Jeg liker best følelsen av å overkjøre folk som lever for å overkjøre andre. Endret 27. november 2005 av Mr.Locke
Killerquo Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Liker adrenalinkick så alt går slow-mo. Som om man dytter på en kopp, og du ser den detter saaaaaaaaakteee, også tar du den imot.
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Følelsen av å pakke opp gaver eller åpne nye pakker med dyre ting du har forventninger til. Ganske digg følelse å komme hvem etter du er søkkvåt og iskald, å bare skru på masse varme, drikke te og kose seg
bortevekk Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Følelsen av å ha system. Følelsen etter å ha kastet opp.
loco-flirt Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 1# å være kjempeforelska 2# å øve lenge på noe, for så å klare det akkurat slik du skal!
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Tja, når ting eksploderer og du er like hel = adrenalinsjokk. Sensuelle følelser.
Passasjer Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Vite at jenta du liker, liker deg. Kjøpe nye klær du er 100% fornøyd med. Følelsen av å skulle ut med kamerater på konsert. Følelsen av å høre musikk som gir deg frysning på ryggen. Følelsen av å nettop ha sett en bra film. Få gode karakterer på ting man tror gikk dårlig. Få gode karakterer på ting man vet gikk bra. Følelsen like etter å ha ryddet rommet strøkent.
Mr.Locke Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Følelsen av å ha system.Følelsen etter å ha kastet opp. 5215116[/snapback] Ok, det er litt vel sykt... Følelsen av å kaste opp derimot er jeg helt enig med deg i, dette er både sunt og normalt har jeg lest, tror det var Vogue Magazine.
Mr.Locke Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Tilfeller jeg følte meg som best i livet: dagen jeg sluttet på skolen, for godt. dagen jeg sa opp jobben. dagen jeg sluttet å gå ut.
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 *Følese av å eie totalt *Når man kan reagere på hundre prosent innstinkt (man tenker ikke, man reagerer bare) *Legge seg i nytt sengetøy *Dusje i varmt vann etter å ha vært ute i kaldt regn for å så ta på seg rene sokker *Glad-kick (at man plutselig blir skikkelig glad uten noen grunn)
Gjakmarrja Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Følelsen av at noen bryr seg om meg....eller at vedkommende iallefall gir inntrykk av det.. Å lengte... noe helt sykt etter noen jeg vet så lite om Det er knaz det..
Shikaru Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 *Når man kan reagere på hundre prosent innstinkt (man tenker ikke, man reagerer bare) *Legge seg i nytt sengetøy *Dusje i varmt vann etter å ha vært ute i kaldt regn for å så ta på seg rene sokker *Glad-kick (at man plutselig blir skikkelig glad uten noen grunn) 5215420[/snapback] Enig i alle 3. Spesiellt den øverste. Var en som skulle slå ellerno mot meg her om dagen på skolen. Var opphengt i å lese i engelskboka mi, og tenkte ikke over lyder eller noe som helst rundt meg. Så plutselig skyter høyrearmen min opp og stopper en hand som kom susende mot meg var noen jenter som skreik : "AAAAAa!! freak" those where/are the days.
Gjakmarrja Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 *Når man kan reagere på hundre prosent innstinkt (man tenker ikke, man reagerer bare) Mhm.. gøy når eg endlig kunne touch helt 100%... utrolig daft.. tenker bare ordet.. også vipps er det på skjermen.. tenker liksom isje på hver bokstav.. tenker bare ordet... også vipps.. utrolig deilig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå