El Matador Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Det koster bare lommerusk Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Og er det noen som har sett denne her i noen norske nettbutikker, jeg har sett denne men den andre er UV blå Noen som har sett den UV blå?? Endret 30. desember 2005 av .Xavier. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Og er det noen som har sett denne her i noen norske nettbutikker, jeg har sett denne men den andre er UV blåNoen som har sett den UV blå?? 5360286[/snapback] En ting. Kjøp på ebay! Du kommer billigere ut en du ville gjort hos en norsk butikk Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg synes det er bedre å kjøpe sånt i en norsk nettbutikk... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg synes det er bedre å kjøpe sånt i en norsk nettbutikk... 5363595[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Lurer på hvor di selger "propper" til vannpumpa til bigwater settet. Klarte nemlig og ødelegge min og trenger en ny EDIT: Min lillebror har vært pålogget med min bruker. Endret 1. januar 2006 av kpolberg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Nipler mener du? Kikka på Microplex? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Broderen tenkte ikke på nippler nei, han tenkte på den gummi proppen som sitter på toppen av pumpa til bigwater settet. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Og er det noen som har sett denne her i noen norske nettbutikker, jeg har sett denne men den andre er UV blåNoen som har sett den UV blå?? 5360286[/snapback] Kan denne brukes? - Pain193. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Der har du den Pain! Liker forresten ikke de der jeg, bråker så mye.. Men men.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Broderen tenkte ikke på nippler nei, han tenkte på den gummi proppen som sitter på toppen av pumpa til bigwater settet. 5368875[/snapback] En liten O-ring? Da må du nok sende mail til produsent Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Eller ta med den ødelagte til en rørlegger og spør om de kan hjelpe deg! Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 En liten O-ring? Da må du nok sende mail til produsent 5371288[/snapback] Men i alle dager, når ble en propp til en o-ring? Jeg mener akkurat det jeg skrev, en gummi propp, som tetter igjen påfyllingshullet på Thermaltake sitt BigWater sett. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 En liten O-ring? Da må du nok sende mail til produsent 5371288[/snapback] Men i alle dager, når ble en propp til en o-ring? Jeg mener akkurat det jeg skrev, en gummi propp, som tetter igjen påfyllingshullet på Thermaltake sitt BigWater sett. 5371852[/snapback] Du får sende mail til den forhandleren du kjøpte varen av, og høre om de kan få inn eller har reservedeler til BW. - Pain193. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 Hei. for meg så hørest det nesten ut som det er et spor i den gummi proppen, hm. det må da være noe du kan bruke der i steden for den proppen, eller så tror jeg helt sikkert at den er å få tak i hos ett eller annet bilverksted eller lignende, å bestille en gummi propp fra orginal forhandleren er bortkastede penger pga. pris og sånn. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 2. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2006 ringte til PSData og de sender ny Good job til PSData, husk det var meg som klarte og ødelegge proppen Lenke til kommentar
spyro Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Er det noen som vet hvor denne eller lignende selges? Jeg vil heslt ikke bestille på microplex om jeg ikke skal ha noe annet derfra pga priser på frakt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Hva er det du skal bruke den til? Skal du bare ha sterkere leds, eller trenger du ledningene? Du jeg kan tipse deg om at microplex har satt ned fraktprisene på et eller annet vis, pakkingen, portoen og oppkravsgebyret kom på 130kr totalt på en liste med 3 lcd display, noen viftegriller, tastatur, mus, og noe annet greier. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg trenger ledningene, og det blir det samme om du har 3 lcd display, noen viftegriller, tastatur, mus, og noe annet greier. Det koster like mye uansett hva du bestiller. Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Det jeg leiter etter er et big/miditower med plass til trippel raddis med vifter på begge sidene av den som har modding potensiale og ikke er så altfor dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå