NoBrainer Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Når jeg så litt på addons til OFP så jeg at mange krevde Ressistance.. Er det sånn med disse moddene og? Har nemlig bare OFP Cold War pakken.. 6547846[/snapback] Det som er, er at de fleste fikk en litt mindre buggete OFP med Resistance pakken, samt da patch 1.96. De fleste nye mods/addons i dag er beregnet for 1.96, de kan godt virke for andre versjoner, men det er som regel ikke testet ordentlig ut... Det spilles mest på nett, da dette som regel er litt mere morsomt og sosialt. Gamespy er grei den, til du finner deg noen servere som du vanligvis liker. Da bruker du gjerne filter for kun å finne disse. Det som vi gjør og mange med oss, er at man bruker OFPWatch til å sjekke favorittserverene. OFPWatch er et lite ekstraprogram som viser deg om noen er på serveren du har tenkt deg inn på, hvem som er der og hvilket brett de spiller. Samt da også gjerne hvilke addons som er påkrevd og i visse tilfeller lar deg laste ned alle addons du trenger for å spille på den serveren. Jeg spiller kun i MP, ellers tester jeg i SP. Har ikke spillt ferdig kampanjene engang...
herzeleid Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 hvordan er mpen egentlig? prøvde hos en venn en gang men var så få og området så stort at det ble bare kjedelig. spillt mye coop da, det var sykt fett
KinG^KaoZ Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Spiller bare SP jeg, med editoren. Lager diverse scenarioer. Underholdning i ukevis
spamkua Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden ( 7sider ble litt mye), men finnes det en portal eller noe for mods. Hadde vært utrolig gøy å spille favoritt spillet innen action sjangeren min igjen. Og da kansje med en del forbedrt grafikk!
Armageddon Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden ( 7sider ble litt mye), men finnes det en portal eller noe for mods. Hadde vært utrolig gøy å spille favoritt spillet innen action sjangeren min igjen. Og da kansje med en del forbedrt grafikk! 6552994[/snapback] Denne er vel en av de beste.. Kom på noe annet morro jeg gjorde i Mission Editoren.. Jeg lagde mine egne flyshow.. Jeg plasserte 15 fly på hver side av øya som møttes over flyplassen. Med litt finjustering fikk jeg disse flyene til å krasje like over meg.. Selv med 1gb minne hakket dette en del, særlig om jeg plasserte flere hundre miner på bakken hvor flyene havnet etterhvert.. ^^ Mange timer morro med editoren ja..
NoBrainer Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Kom på noe annet morro jeg gjorde i Mission Editoren.. Jeg lagde mine egne flyshow.. Jeg plasserte 15 fly på hver side av øya som møttes over flyplassen. Med litt finjustering fikk jeg disse flyene til å krasje like over meg.. Selv med 1gb minne hakket dette en del, særlig om jeg plasserte flere hundre miner på bakken hvor flyene havnet etterhvert.. ^^ Mange timer morro med editoren ja.. 6561231[/snapback] Hi hi hi Hørtes ut som et mulig potensielt MP Coop brett ja... Å spille singelplayer har jo sin sjarm, men jeg foretrekker mp, da man tross alt møter andre som liker OFP:R.' Folk der ute spiller jo tross alt alt fra CS lignende brett til stor "realistiske" coop brett. Du burde kunne klare å finne det du liker, men desverre kan det jo ta litt tid. Vi satser litt mere på realisme nå utover høsten, skal prøve ut WGL 5 på serveren vår. Har noe sånt som 500 brett. Sikkert ikke alle som er like bra nei, men vi liker sikkert noen av dem. Det som etterhvert begynner å bli etterlengtet er jo Armed Assault, som er den direkte etterfølgeren til OFP. Nå skrives det så mye fett om ArmA at det er helt sykt. Håper bare det kommer før jul... Hvis noen av dere vil prøve litt sammen med oss, så sjekk ut 213.239.78.171 og default OFP port. Spiller igjen på torsdager, etter en lang sommerferie. Håper å teste ut WGL 5 nå på torsdag.... Da blir det sikker en masse feil, men morsomt er del uansett.
MrLee Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 hvordan er mpen egentlig? prøvde hos en venn en gang men var så få og området så stort at det ble bare kjedelig. spillt mye coop da, det var sykt fett 6550219[/snapback] 64 player team Capture & hold maps var iallefall helt syke. Da hadde man ofte definerte grenser på mappet man ikke kunne gå utenom, slik at mappet ikke ble altfor stort.
aswfg Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Noen som kan skrive hva jeg trenger for få opflash "up to date" i en enkel og oversiktlig post? Er vist kommet masse eyecandy siden forrige gang jeg spilte.. Mistet CDn en eller annen gang, men kjøpte akkurat goty versjonen.. Har installert dette foreløpig: ofp_goty_patch_196 dxdll10 Prøvde også ffur, men menysystemet var jo så tragisk kjelkete så det fløy på hodet ut ganske raskt. Noen som vet om en bra MG3 addon?
Rooonald Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 ECP Addons av Ballistic Addons Studio, kan finnes en eller anna plass her. General Barrons HS, bare til singleplayer. Prøvde å scripte så det fungerte i multiplayer, fikk det til å fungere med v1.0, men etter at v1.1 kom ut slutta d å fungere, og selv om æ gikk tilbake til 1.0 fungerte d ikke lengre. Som KTottE har sagt, "OFP coding turns sour with time..." Det meste av FDF addons Llaumax sky pack WGL 5.0 Å så til det beste...vietnam Jungle Fever, skal mest sannsynelig komme til helga når Hawkins har perm fra FRDF. Unsung CSJs addons (Ontos,Huey pack og PACV)
Colossus Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Her er en bedre link til Ballistic Addon Studios. Det har forresten kommet en oppgradert utgave av FFUR 2006, FFUR 2006 Total conversion Pack 2.0 (link) (Ingram's bilde!) RHS Mi-24 i FFUR 2006 2.0 - Sweet! Eller hva..?
Skagen Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Jeg lagde mine egne flyshow.. Jeg plasserte 15 fly på hver side av øya som møttes over flyplassen. Med litt finjustering fikk jeg disse flyene til å krasje like over meg.. Selv med 1gb minne hakket dette en del, særlig om jeg plasserte flere hundre miner på bakken hvor flyene havnet etterhvert.. ^^ Mange timer morro med editoren ja.. 6561231[/snapback] Jeg testet å plassere ut så mange spillere som mulig fra hvert lag i en massiv klynge på flystripa på Everon. Det hakket for å si det mildt, men etter 10 min med heftige synkronsvev av stakkars soldater som blir granatisert, hylig, blod, død, etc, roet det seg. Skulle gjerne ha sett dette ved bedre FPS. Tror det er maks 64 enheter pr lag. Athlon64 3400+, 1 GB DDR PC3200.
Rooonald Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 63 gruppe. D blir maks 3024 soldata samtidig, viss alle gruppen på west, east, resistance & civilian har alle gruppen på 12 stk.
Skagen Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Ah! Jeg bare fylte opp gruppene for west og east, og var civilian selv så jeg ikke skulle bli bombadert og skutt. Spillet gikk litt bedre etter en side hadde seiret, men da lå det så mange dauinger og våpen rundt overalt at FPS lå på ca 10-15 med 7900GT.
Armageddon Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Tror ikke det kommer an på hardware om spillet hakker. Tror ikke det er laget for å sette inn over hundre npc's som har en uavhengig AI osv.. Håper ArmA tåler litt mer..
Skagen Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 (endret) Men døde NPC'er skulle da ikke behøve masse AI-kalkulasjoner? Forøvrig tåler jo Flashpoint en hel del NPC'er. Man kan ha rimelig store slag før en noe eldre PC slik som min butter under Endret 3. august 2006 av skag1
Rooonald Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Det har vell med at OFP går tregt når det e mange objekta på mappe. Viss man plassere 1000 tanksa får man vell en ganske lav FPS da å vil æ tru. Å om man kan ha store slag kommer veldig ann på PCn. Med mitt elendie GF FX 5200 går ikkje OFP så veldig bra e faktisk ganske sikker på at min gamle 800 Mhz data med GF 2 kjørte OFP bedre enn min data med 2.2 Ghz å GF FX 5200 gjør
NoBrainer Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Nå kjører vi WGL5 på serveren vår. Masse MPMissions til uttesting. Bare å bli med på torsdager.... 213.239.78.171
aswfg Skrevet 3. august 2006 Skrevet 3. august 2006 Nå kjører vi WGL5 på serveren vår. Masse MPMissions til uttesting. Bare å bli med på torsdager.... 213.239.78.171 6610870[/snapback] Når og hvilken mods\patcher trenger jeg?
Colossus Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Nå kjører vi WGL5 på serveren vår. Masse MPMissions til uttesting. Bare å bli med på torsdager.... 213.239.78.171 6610870[/snapback] Når og hvilken mods\patcher trenger jeg? 6611029[/snapback] Som han sa, WGL5 Og du MÅ ha den nyeste patchen som er 1.96 (Mirror #1) Dette gjelder generelt bruk av modder/addons.
NoBrainer Skrevet 4. august 2006 Skrevet 4. august 2006 Som han sa, WGL5 Og du MÅ ha den nyeste patchen som er 1.96 (Mirror #1) Dette gjelder generelt bruk av modder/addons. 6611103[/snapback] hihi Men du finner oss ikke på Gamespy for tiden. En brannmur krangler for oss. Så du må bruke ip adressen. Vi starter veldig nærme 21.00 hver torsdag. Dere kan jo sjekke ut denne artikkelen, må uansett ha 1.96 patchen som det er linket til over her... Colossus, er du mye på armedassault.eu?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå