mESA Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Virker som jeg er den eneste som ikke liker OFP Dunno why, syntes ikke det var så bra realisme. Men jeg testet spillet da det kom ut for lenge siden, på den tiden spillte jeg cs. Så det er mest sannsynlig cs sin feil at jeg ikke liker det, kanskje det er gøy no, men det frister ikke med gammelt spill når Hitman:BM, SpliterCell og andre realistiske spill(ikke at H:BM er realistisk)er på markedet. (Vet det ikke er samme sjanger engang, men føler ikke for å teste OFP ^^
MrLee Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hvis du liker CS gameplay, så er nok ikke OPF noe for deg nei. Flashpoint går til tider litt for treigt for det. Men gud for en frihet du har...
Armageddon Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 ER nok det jeg likte best med OFP ja.. Friheten og realismen.. Sånn som noen av Black Ops oppdragene.. Om man skulle ødelegge en base og drepe noen soldater, kunne man lete litt rundt på mappet og se om man fant en tanks eller et helikopter. Husker jeg stjal et helikopter en gang, så jeg sendte resten av teamet til skogs.. Kopteret ble skutt på med en gang jeg tok av, men jeg fikk ødelagt det jeg skulle.. Etter jeg hoppet ut krasjet helikopteret i skogen og tok livet av en lagkamerat. Bad luck for him..
mESA Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Hvis du liker CS gameplay, så er nok ikke OPF noe for deg nei. Flashpoint går til tider litt for treigt for det. Men gud for en frihet du har... 6519678[/snapback] For å si det slik, no liker jeg verken cs eller OPF
herzeleid Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 hvordan er resistancekampanjen, har bare spilt de andre foreløpig og gleder meg sykt til å runde den.
Smooth Ceiling Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg tror ikke du vil bli skuffet av den ihvertfall, den er ganske bra. Basically, Resistance is definitely worth your money if you liked the original Operation Flashpoint. Klippet fra Gamerankings.com.
herzeleid Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 hørtes bra ut det der, så litt rundt på forskjellige modder og det så jo helt vilt ut, noen som vet om en bra mod(ting) som gjør grafikken finere, ikke bare på modden men på hele spillet?
Colossus Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 (endret) Mitt solklare svar på sprøsmålet: FFUR 2006 Men..! Også Kegetys' DXDLL. En modifikasjon av selve spille som tar nytte av DirectX 8 (9?)funksjoner. NB! FPSen synker en del pga. denne modifikasjonen. Enjoy Endret 21. juli 2006 av Colossus
herzeleid Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Det så jo helt utrolig ut, har dette effekt på vanlig operation flashpoint også? Kan man legge til norske styrker for eksempel og så bruke dem sammen med bla. denne modden?
Smooth Ceiling Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Den skal påvirke hele spillet, ja. Har ikke OFP innstallert for øyeblikket, men skal prøve den ut så snart det er tilbake på disken. Tror ikke jeg har brukt DXDLL før, bare den MODen som gir reflektering i vannet. Den alene var fantastisk, det husker jeg godt Se et par bilder av det her: Kegety's special FX. Nå er MODen så liten i filstørrelse at jeg like greit legger den (og Readme-filen) ved her. DXDLL_Readme.txt
herzeleid Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Ser helt hærlig ut, gleder meg til å få tilbake pcen en fra reperasjon og til spillet komer i postkassen, vet ikke hvor mye spilling det blir nå, men til høsten skal det spilles helt i stykker
Rooonald Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 Like ikkje FFUR egentlig. Synes hele MODen e oppskrytt og ser dårlig ut. Når æ skulle prøve den for første gang, satt en soldat med Lipany for å se på stashe, men æ blei blenda av bakken Grusomt overdrevent glare-effekt...så mer ut som blankpolert metallplate som reflekterte sola enn bakken Foretrekke heller Unsung & Jungle Fever (sistnevnte e ikkje spesielt kjent, men burde i grunn komme ut snart )
NoBrainer Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Alle addons kan jo brukes som man selv vil. Finnes kun maskinvarebegrensninger etter min mening. Jo flere addons, jo bedre maskin burde man ha. Kun som en tommelfingerregel altså. Men som FFUR gjør, så tror jeg kanskje at WGL5 gjør det bedre. Men WGL5 er jo basert og lagd for realisme, så den kan være ganske slitsom for folk som liker å løpe rundt og bare skyte... ECP eller EECP er virkelig med på å modernisere spillet. Dette "spriter" opp OFP til de grader. WGL5 har jo masse av dette også. Problemet med alle addons eller ikke addons, er at man må fortsatt ha en server å spille på for å ha det gøy, samt at man trenger gode missions. En ting herzeleid, hvis (du burde) legger inn patch 1.96, så slipper du å bruke cd i det hele tatt og sliter kun ut deg selv... :!: http://www.nopryl.com/ lager ikke addons selv, ei heller all verdens av brett, men vi samler en del gode brett fra andre klaner og utgivelser på nett. Samt at vi har en server i Oslo og ikke i Australia, så pinget blir ikke for stor. Men vi venter på Armed Assault akkurat nå i sommervarmen og håper at det skal bli gøy. Eller egentlig venter vi på 11 august, slik at vi får startet en hel helg med spilling på en plass i Ski (nærmere Siggerud utenfor Oslo). Da blir det grilling og øl, samt en del spilling. Noen som vil være med, så meld dere på på forumet til NoPryl...
herzeleid Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Skjønte ikke den helt, må man ha server for å spille de, er de ikke sp på de?
Glipp Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Like ikkje FFUR egentlig. Synes hele MODen e oppskrytt og ser dårlig ut. Når æ skulle prøve den for første gang, satt en soldat med Lipany for å se på stashe, men æ blei blenda av bakken Grusomt overdrevent glare-effekt...så mer ut som blankpolert metallplate som reflekterte sola enn bakken Foretrekke heller Unsung & Jungle Fever (sistnevnte e ikkje spesielt kjent, men burde i grunn komme ut snart ) 6537495[/snapback] hvis du bruker dxdll, så kan du justere hvor mye glow and what_so_ever i configurasjonen til den kan justere alt der. prøv deg litt fram
Glipp Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Skjønte ikke den helt, må man ha server for å spille de, er de ikke sp på de? 6547263[/snapback] tenker du på addons? trenger ikke og lage server nei. put addonsene i addon mappen, start spillet,, go innpå editoren.. enjoy!
Rooonald Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Skjønte ikke den helt, må man ha server for å spille de, er de ikke sp på de? 6547263[/snapback] Han mene at d e mye mye mye artigere å spelle multiplayer enn singleplayer. Personlig spelle æ aldri singleplayer, d e så kjedelig i forhold til multiplayer
herzeleid Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 ok, takk. aldri spilt noen modder til spillet før men gleder meg veldig, er det fortsatt mange som spiller på internett og bruker de fleste da gamespy?
Armageddon Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Når jeg så litt på addons til OFP så jeg at mange krevde Ressistance.. Er det sånn med disse moddene og? Har nemlig bare OFP Cold War pakken..
Glipp Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Når jeg så litt på addons til OFP så jeg at mange krevde Ressistance.. Er det sånn med disse moddene og? Har nemlig bare OFP Cold War pakken.. 6547846[/snapback] fleste krever resistance ja.. 99%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå