minotir Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Hei, Har lett etter hvordan jeg får Proxy servere til og virke jeg. (mulig jeg fant det, men om jeg skjønte det blir noe annet) Så jeg lurte på om noen kunne forklart meg det, eller gi meg link til en post som det står om det på. Jeg har søkt både i google og på HW Siden jeg har lyst til og være anonym på er: www.screammagazine.com
riktig Skrevet 25. november 2005 Skrevet 25. november 2005 Flere som henger på scream her ja Setting up a proxy for Microsoft Internet Explorer Find a proxy host. Search Google for "Proxy list" to find hundreds of websites that list public proxies. Alternatively, go straight to websites like Public Proxy Servers. When looking at the list of proxies, find one labeled "anonymous". Open Internet Explorer, and click on Tools>Internet Options. Click on the "Connections" tab, and then the "Lan Settings" button. Locate "Proxy Servers", then click the box for "Use a proxy server for your lan". Copy the IP address (the string of numbers that looks like 123.45.678.90) from the proxy list you found, and paste it into the "Address:" box. Copy the port number from the proxy list, and paste that into the "Port:" box. Click "OK", and then click "OK" again. Dette skal være ganske likt for de fleste nettlesere. Det skal være et valg under options og tilkoblinger, eller hva det måtte hete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå