Tore Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Har sittet i flere timer nå å prøvd meg fram.. Har aldri lagt til en adon i FireFox før, å nå er jeg lei... Har også brukt en time på å få søkefungsjonen på forumet til å gjøre som jeg sier, for dette trodde jeg at det hade vært spørsmål om før, men fant ingeting...! http://www.mozilla.org/support/firefox/adblock.html fant userContent-example.css å omdøpte til userContent.css... Limte inn koden som står i linken, å ingeting sjer... C:\Documents and Settings\[user Name]\Application Data finnes ikke på min pc (har laget den nå) Hva gjør jeg videre.? helt grønnsak, sjønner vist ikke opplegget...
Pantera Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Hvorfor ikke bare installere en Ad-block-extension, som ligger her: https://addons.mozilla.org/extensions/morei...ication=firefox Bare gå inn på den linken og klikk 'Install Now'..... mvh Pantera
MindTooth Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Diskusjon rundt adblocking er ikke lov på forumet. Da dette er en stor inntektskilde til at vi kan ha dette forumet pluss mange nyttige sider. Rapportert!
mandela Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 (endret) Diskusjon rundt adblocking er ikke lov på forumet. Da dette er en stor inntektskilde til at vi kan ha dette forumet pluss mange nyttige sider. Rapportert! 5199764[/snapback] du kødder ikke? :!: last ned denne filen til skrivebordet ditt f.eks. http://www.extensionsmirror.nl/extfirefox/..._0.5.10_enh.xpi deretter åpner du opp utvideleser eller extensions vinduet ditt i firefox, dra og slipp den nedlastede fila i vinduet, start om firefox. Gå deretter til preferences i adblock plus via: tools (verktøy)>adblock plus>preferences paste inn dette i vinduet: /[\W\d](double|fast)click[\W\d]/ /[\W\d]click(stream|thrutraffic|thru|xchange)[\W\d]/ /[\W\d]dime(xchange|click)[\W\d]/ /[\W\d]value(stream|xchange|click)[\W\d]/ /[\W\d_](top|bottom|left|right)?banner(s|id=|\d|_)[\W\d]/ /[\W_](onlineads?|ad(banner|click|-?flow|frame|ima?g(es?)?|_id|js|log|serv(er|e)?|stream|_string|s|trix|type|vertisements?|v|vert|xchange)?)[\W\d]/ /\/buy_assets\// /\D(588|468|234|120)x(600?|120|90)\D/ dette er en god start, deretter kan du fikse resten selv Endret 24. november 2005 av modellmakt
P@rm@nn Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Diskusjon rundt adblocking er ikke lov på forumet. 5199764[/snapback] Dette er en spøk ikke sant? Om ikke så håper jeg forumstyret har tenkt nøye over dette, at det ikke bare er et innfal fra en mod seint på natten. Det er nemmelig en temmelig drastisk handling. Jeg fant heller ikke noe om dette i reglene. Det jeg pleier å gjøre er å bruke en kombinasjon av AdBlock og Adblock Filterset.G Updater. Det Filterset.G updater gjør er å oppdatere filteret automatisk slik at du alltid har de fleste reklamer blokkert.
Pantera Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Diskusjon rundt adblocking er ikke lov på forumet. Da dette er en stor inntektskilde til at vi kan ha dette forumet pluss mange nyttige sider. Hva? Er det reklame/annonser på disse sidene? Har jeg aldri sett ...men det er vel fordi jeg bruker ADblocker det..... Pantera
toretors Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Husk denne https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=1136
Ueland Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Diskusjon rundt adblocking er ikke lov på forumet. 5199764[/snapback] Dette er en spøk ikke sant? Om ikke så håper jeg forumstyret har tenkt nøye over dette, at det ikke bare er et innfal fra en mod seint på natten. Det er nemmelig en temmelig drastisk handling. Jeg fant heller ikke noe om dette i reglene. Det jeg pleier å gjøre er å bruke en kombinasjon av AdBlock og Adblock Filterset.G Updater. Det Filterset.G updater gjør er å oppdatere filteret automatisk slik at du alltid har de fleste reklamer blokkert. 5199848[/snapback] Såvidt jeg vet har jeg ikke sagt at det ikke er lov,selv om vi ikke akkurat er kjempeglad for det slår vi ikke særlig ned på det.
ronnyaa Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 ..... slår vi ikke særlig ned på det.....5200896[/snapback] Kan ikke se at det skal være noen som helst slags grunn til å slå ned på den slags. I alle disse utallige trådene som dette er oppe ser jo dere (forumstyre osv) at de fleste som tar tar i bruk denne typen programmer er villig til å se reklamen her på forumet, samt hw.no og søstersider. Grunnen til at de vil se det er jo f.eks ukens tilbud og liknende. Men når det er sagt, så kommer det nok til å bli flere som blokkerer reklamen dersom det kommer mer reklame enn hva det er nå, spesielt når det blir flere reklamer av den typen posten popper fram med på hw.no. Just my 89 cents
mandela Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 dessuten er det noe som heter whitelisting / support websides som en innstilling i adblock plus, så man kan være fleksibel
Tore Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Har de sidene jeg trenger til å fått den hjelpen jeg trengte nå, så hvis dere er SÅ utolig redd for at folk ikke skal bli irritert over FlashAnimert Reklamer uten mening så kan dere bare slette denne tråden... Jeg har sjekket fremsidene på diskusjon.no MINDRE å mindre pga all reklamen, nå kansje jeg gidder å sjekke de litt oftere... Takk for hjelpen alle som har svart.!
Ueland Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 Diskusjon.no har ikke reklame på hvis du ser reklame der er det nok noe annet feil i nettleseren din
MindTooth Skrevet 24. november 2005 Skrevet 24. november 2005 My fault then Men er sikker på at jeg så noen si noe om det i en eller annen post...
Tore Skrevet 24. november 2005 Forfatter Skrevet 24. november 2005 Diskusjon.no har ikke reklame på hvis du ser reklame der er det nok noe annet feil i nettleseren din 5202568[/snapback] Beklager at jeg ikke ordla meg idiotsikkert igjen... Med Fremsidene på diskusjon.no mente jeg : * Amobil.no * Amotor.no * Bruktmarked.no * Gamer.no * Hardware.no * HWB.no * Overklokking.no * Prisguide.no * Programmer.no * Tull.no Var det forståelig.? Tror det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå