Gå til innhold

Vedr. det å få tak i Plexiglass


Anbefalte innlegg

Dette er sikkert helt feil å sette det inn men prøver. Bare å flytte vis et annet sted passer bedre...

 

Det som er saken er at jeg skal få tak i en plexiplate av størelsen 18 cm x 38 cm og en tykkelse fra 4 -8 mm.

 

Vis noen veit hvor jeg kan få tak i en sånn plate hadde det vært fint å ha sagt fra.

Har sett over alt men finner bare plater som er mindre.

 

Grunnen til at jeg skal ha det er at den skal brukes til å avstive veggen i denne kassen

 

Skal bygges pc inni den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er sikkert helt feil å sette det inn men prøver. Bare å flytte vis et annet sted passer bedre...

 

Det som er saken er at jeg skal få tak i en plexiplate av størelsen 18 cm x 38 cm og en tykkelse fra 4 -8 mm.

 

Vis noen veit hvor jeg kan få tak i en sånn plate hadde det vært fint å ha sagt fra.

Har sett over alt men finner bare plater som er mindre.

 

Grunnen til at jeg skal ha det er at den skal brukes til å avstive veggen i denne kassen

 

Skal bygges pc inni den.

5199129[/snapback]

Nermeste glasshandler ;)

 

Du skulle lest faq'en :tease: og postet denne i casemods :p

Lenke til kommentar

Vært hos glassmester og der fikk jeg vite at nesten INGEN glassmestre har det på lager, må bestilles grunnet liten etterspørsel og dyrt.

 

Fikk også vite at Lexan (polycarbonat) er det man skal bruke siden det er lettere å forme og nesten lik Plexi. Vis kutting i plexi så knekker det lett...

 

Plastkompaniet er det stedet man skal ringe å bestille sånt.

Ville bare si ifra ang. plexi og ting jeg hadde funnet ut. Sikkert ikke bare meg som er på jakt etter det.

Endret av Micro80
Lenke til kommentar
Vært hos glassmester og der fikk jeg vite at nesten INGEN glassmestre har det på lager, må bestilles grunnet liten etterspørsel og dyrt.

 

Fikk også vite at Lexar (polycarbonat) er det man skal bruke siden det er lettere å forme og nesten lik Plexi. Vis kutting i plexi så knekker det lett...

 

Plastkompaniet er det stedet man skal ringe å bestille sånt.

Ville bare si ifra ang. plexi og ting jeg hadde funnet ut. Sikkert ikke bare meg som er på jakt etter det.

5230398[/snapback]

Han glassmesteren brukte vel et litt gammelr ord? "lexar"? heter vel lexan i disse dager?

Men hvor bor du? var i går og fikk ca. 70cm2 hos glassmesteren mon i går...

Lenke til kommentar
Var den med Netshoposlo.no ment til meg?

 

Hmm, tenk litt da. Han haakie sier Sandnes/Stavanger, så spør jeg hvem han bruker. Hvor tror du jeg vil?

 

Dessuten er det ikke gratis frakt fra Netshoposlo.no om du ikke henter...

5239130[/snapback]

Var ment til trådstarter

Litt feil fra min side det. Lexan sa han.

 

Bor i Oslo. Hvor fikk du tak i det a haakie?

han bodde i Oslo sa han, så da tenkte jeg på netshoposlo.no, det burde da være greit det ;) ?

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det jeg har fått vite er at ting kan de få tak i men Lexan er lettre å arbeide med, sprekker ikke så lett io motsettning til plexi.

 

Har sett på Netshop men da står det ikke hvordan det er å kutte i platene. Vil jo tråsalt ikke ha noe som sprekker med en gang når jeg kutter i dem. Noen som har vært borti AcrylPanel som Netshop selger eller?

 

Gi meg tips/erafaringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...