Gå til innhold

Ris til komplett.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe,tror ikke at Komplett løper på postkontoret med varer....tror nok heller at Posten henter varer hos Komplett,og da vil det ikke bli registrert noen opplysninger om sendingen før den kommer til en post-sentral.

5197175[/snapback]

 

Noen ganger kan den også gå forbi Stokke uten å bli registrert. Plutselig dukker den opp på postkontoret uten at sporingen viser innreg. på Stokke. Har hendt meg et par ganger..

Lenke til kommentar
Innlevert på Stokke klokken 20.06.. Nøyaktig to dager etter at jeg bestillte :/

 

 

bare og begynne å bestille express pakker eller "over natten" pakker eller hva det nå heter..

De får første prioritet alltid å vil bli sendt ut så snart som mulig.

Det har komplett sagt selv i en mail jeg fikk av de da jeg prøvde å spørre hvorfor pakken min ikke var sendt.

 

Vis de har sinnsykt mye og gjøre så går express pakker først å alt annet etterhvert.

 

Så vis det er noe som haster og som du ikke kan vente litt på, eller du bare har en bedriten tolmodighet (slik som jeg), så burde du bestille som express.. :thumbup:

Lenke til kommentar

ja enten det eller å fakstisk bytte til en nettbutikk med bedre leveringsmarginer som PSdata feks

 

bestiller nesten alt derfra og får det dagen etter.

de sender nesten alltid varen samme dag som du bestiller den om du ikke bestiller veldig sent på dagen da

 

PSdata "lageret" jobber til 4 og alt som er lagt inn i plukklistene før kl 2 skal gå ut den dagen :)

Lenke til kommentar

Hvis du har det travelt, så bestill hos PS i stedet for. De sender mye raskere. Hos Komplett tar det litt tid noen ganger, men jeg har aldri opplevd at de ikke har levert innenfor det de lover som leveringstid. Det er klart opplyst, og synes ikke det er noen grunn til å klage på at de ikke leverer raskere.

 

Blir nesten som å klage over at mopeden du har kjøpt, bare gjør 45 km/t, fordi du har lyst til at den skal gå raskere. Ingen har lovt deg, det..

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...