Gå til innhold

Minst mulig 19" rack, 1U


Anbefalte innlegg

Noen som vet om et lite 1U rack-kabinett? Skal kun ha en pc med et micro-atx hovedkort og en harddisk, og vanlige 1U rack er bortimot dobbelt så dype som det jeg trenger. Finne det i hele tatt noe sånt?

 

Har nå et Chieftec-rack som er bortimot 60cm dypt, og det er litt mye......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hjelper jo litt, men siden 55-60 cm er altfor mye hadde jeg håpet på noe rundt 35-40... Det er ikke stort mer som trengs hvis man kun skal ha inn m-atx hk og en disk, men et er vel et for "sært" behov til at det lages kabinetter i den størrelsen.... :smile:

Lenke til kommentar

Vær klar over at du kan ikke putte hvilket som helst ATX (heller ikke Micro-ATX) hovedkort i alle typer 1U kabinetter.

 

Det beste er å finne hovedkort som er beregnet til dette da de også som regel har vifter og kjøleribber tilpasset 1U høyde.

 

Man kan heller ikke forvente å få brukt mer enn ett ekstra PCI-kort og ikke alle 1U kabinetter har valgfrie bakplater.

Lenke til kommentar

Jeg er klar over det, men hovedkortet skal passe. Jeg skal heller ikke ha noen tilleggskort i det, alt jeg trenger er integrert på hovedkortet.

 

Når det gjelder pris er 2500-3000 smertegrensen, blir det dyrere enn det tror jeg at jeg holder meg til Kompletts 1u Chieftec rack.... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...