uro Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Hei, jeg lurer bare på om noen vet om en ordbok til pc'en. Den må kunne lastes ned. Jeg har dysleksi og får lov av skolen min til og bruke dette på prøver og da kunne jeg godt tenke meg og bruke det. Jeg trenger følgende orbøker: Norsk-Engelsk / Engelsk-Norsk Norsk-Tysk / Tysk-Norsk Bokmål-Nynorsk Om det er et prog om bare har en av dem så kom med det. Alt er hjelp Men de programmene dere nevner skal helst være gratis altså. Har sett på Clue men det koster litt for mye til at jeg skal bytte ut de gamle ordbøkene. PÅ forånd takk alle sammen
GenericName Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token
Pixi Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Tritrans Heinzelnisse Hvis du har tilgang til internett, så burde disste kunne hjelpe deg litt
Goscinny Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 TritransHeinzelnisse Hvis du har tilgang til internett, så burde disste kunne hjelpe deg litt 5194897[/snapback] Heinzelnisse er genialt Tritrans er dårlig Den nynorskordboken jeg har funnet er elendig!
uro Skrevet 23. november 2005 Forfatter Skrevet 23. november 2005 Takk for alle svarene folkens Er til stor hjelp Men hvis andre har flere alternativer så bare kom med dem. Jo flere jo bedre vett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå