Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Startsperre nissan primera

Jesing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nissan primera 1,6 98 modell. I det siste har den plutselig hatt anfall der den nekter å starte. Det skjer ingen ting når jeg vrir om tenningen. Lurer på om det kan være startsperra? Hvis jeg venter et par timer starter den igjen. Den har strøm og alt, men noen ganger vil den altså bare ikke starte. Har en kamerat som hadde det samme problemet med en volvo 850, han sa det var startsperra, og at han bare trykka på en knapp på alarmen flere ganger for å få start på den igjen. Noen sånn knapp har ikke jeg.

Noen som vet hva jeg må gjøre? Er litt kjedelig når jeg aldri vet helt sikkert om bilen vil starte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror egentlig ikke det er feilen.. Jeg har nemlig alltid strøm når jeg vrir om tenninga. Og det er jo litt rart at bilen starter uten problemer bare et par timer seinere, når jeg ikke rører verken batteriklemmene eller bilen i det hele tatt..

Skrevet
Tror egentlig ikke det er feilen.. Jeg har nemlig alltid strøm når jeg vrir om tenninga. Og det er jo litt rart at bilen starter uten problemer bare et par timer seinere, når jeg ikke rører verken batteriklemmene eller bilen i det hele tatt..

5193828[/snapback]

Prøvd med en annen nøkkel?

Reis til et Nissanverksted og få sjekket om de ligger noen feilkoder i systemet.

Skrevet

5193828[/snapback]

selv om du får strøm på tenningen trenger det langt i fra å være nokk til å få start.

Har man mye irr på polene på batteriet så kan du banne deg på at du blir å få problemer med å få start.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...