Gå til innhold

får error med driver versjon 40.41! Hjelp!


Jannis-15

Anbefalte innlegg

når jeg går til egenskaper for skjerm, deretter avansjert og prøver å gå inn på "Nvidia GeForce4 Ti4400" får jeg denne feilmeldingen:

"Det oppstod en feil under arbeid med Kontrollpanel-filen C:WINNTSystem32desk.cpl"

 

hva kan jeg gjøre for å rette opp denne feilen?

 

vil veldig gjerne beholde denne driveren ettersom jeg gikk opp ifra 8200 til 9300 i 3Dmark.. :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg avinstallerte faktisk den gamle driveren først, det skal man jo som regel altid gjøre, så det er ikke DET som er feilen..!

 

og bare så det er sagt, nVidia har IKKE lagt ut noen som helst link til den på hjemmesiden, den nyeste er 30.82, så 40.41 driveren ER en beta driver, ellers så hadde de lagt ut linken til den..!!

 

desuten, den ble laget i går!

Lenke til kommentar

Detonator 40 er beta. Dette står på siden til nvidia:

 

Detonator 40 is the beta graphics driver for all NVIDIA Graphics Processing Units (GPUs). Detonator 40 supports 2D graphics, DirectX 8.1, OpenGL 1.4, nView Desktop Management software version 2.0, NVRotate. NVKeystone, Digital Vibrance Control and includes a new control panel and the CineFX emulator. Through NVIDIA’s Unified Driver Architecture, Detonator software supports all GPUs below in a single driver.

 

Sjekk selv: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Lenke til kommentar

Oppstod samme problem hos meg med et tnt2 pro kort. Men det funker etter at jeg avinstallerte kortet via Add/Remove programs i windows, og deretter brukte detonater-destroyer som du får på guru3d.com. Så startet jeg maskinen på nytt og installerte beta driverne, startet på nytt, og har ikke hatt problemer siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...