Øssa Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Ahahaha! Se hva jeg fikk i maien min i dag: > > >Hey it is Andy the director of >MSN, sorry for the > > >interruption > > >but MSN is closing the system down because too many inconsiderate > > >people are > > >taking up all the names, we only have 578 names left, if you would like > > >to > > >close your account, then do not send this message out, if you would > > >like to > > >keep your account, then send this message to everyone on your contact > > >list. > > >This is no joke, we are really shutting down the servers. Send it, > > >thanks, > > >Tim Buiski, WHO EVER DOES NOT SEND THIS MESSAGE, YOUR ACCOUNT WILL BE > > >CLOSED > > >AND WILL COST $10.00 A MONTH TO USE, SEND THIS TO EVERYONE ON YOUR LIST Damn den var dårlig, eller så var det bare en slakk vits. Hele driten var jo elendig skrevet, og så starter de med å skrive "Hey its Andy" og undertegner med Tim Buiski
Axentrix Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Kan ikke skjønne hvem som GIDDER å sitte å skrive slikt.. Og når det atpåtil er SÅ UR-ELENDIG gjort, så blir jeg flau på vegne av dem som tror det er sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå