Gå til innhold

Vanskelighetsgrad på end-game bosser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kunne noen vært så vennlig å gi meg en rangering på hvor vanskelig de typiske end-game bossene er? Tenker da på de som er i samme gate som Onyxia, Ragnaros m.m.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Kunne noen vært så vennlig å gi meg en rangering på hvor vanskelig de typiske end-game bossene er? Tenker da på de som er i samme gate som Onyxia, Ragnaros m.m.

5183429[/snapback]

imo, vaelstrasz the corrupt, og chromaggus(med timelapse + corrosive acid) er de bossene som faktisk er vanskligest, siden Vaelstrasz er så enormt random, blir det vanskelig selv om man har tatt han 14 ganger før..

Nefarian og ragnaros er defidert de mest morsomme bossene da..

Flamegor + Ebonroc = Alt for lette.. Få guilds som faktisk sliter med disse..

Skrevet

Min oppfatning fra lettest til vanskeligst av bosser i Tier 1 klassen + Ragnaros og Onyxia:

1. Lord Kazzak (den desidert letteste bossen)

2. Lucifron

3. Onyxia

4. Garr

5. Shazzrah

6. Gehennas

7. Baron Geddon

8. Sulfuron

9. Golemagg

10. Magmadar (lett fight egentlig, men litt uforutsigbar..)

11. Majordomo (lett fight, men krever gode taktikker og konsentrasjon)

12. Ragnaros (Har enda til gode å ta han, wipet på 0,5(!)% i kveld)

13. Azuregos (Selv om vi har tatt denne karen og ikke Ragnaros, så synes jeg fortsatt han er vanskelig.. Krever at alle gjør hva di blir bedt om, noe som er heller vanskelig i den guilden jeg er med i)

Skrevet

Hva med de folka som er i BWL (med forbehold om at jeg blander denne instance'en, med den som inneholder de vanskeligste bossene). Hvem er feks den vanskeligste bossen i hele spillet?

Litt off-topic: Hva mener du med bosser i Tier 1 klassen?

Skrevet
Hva med de folka som er i BWL (med forbehold om at jeg blander denne instance'en, med den som inneholder de vanskeligste bossene). Hvem er feks den vanskeligste bossen i hele spillet?

Litt off-topic: Hva mener du med bosser i Tier 1 klassen?

5183512[/snapback]

Tier 1 er den betegnelsen man gir sett som dropped i Molten Core (Might, Nightslayer, Giantstalker etc) og andre items med tilsvarende "kvalitet".

Derfor betegner man ofte bossene som dropper dette som Tier 1 bosser.

Tier 2 er betegnelsen man gir sett som dropper i Blackwing Lair (Wrath, Bloodfang, Dragonstalker etc) og andre items med tilsvarende kvalitet.

Skrevet
Hei!

5183429[/snapback]

vaelstrasz the corrupt

5183471[/snapback]

Om du har bra posisjoner og et bra balansert raid, så er Vael ganske lett egentlig. :)

Skrevet
Hei!

5183429[/snapback]

vaelstrasz the corrupt

5183471[/snapback]

Om du har bra posisjoner og et bra balansert raid, så er Vael ganske lett egentlig. :)

5183593[/snapback]

Hva hjelper det vist 4 priests i MT grupper får BA ? ;)

Skrevet
Hei!

5183429[/snapback]

vaelstrasz the corrupt

5183471[/snapback]

5183593[/snapback]

5183601[/snapback]

Da må du ha enda fler priests. Anyway, priests burde heller heale resten. Druids/paladins burde heale MT.

Skrevet
Hei!

5183429[/snapback]

vaelstrasz the corrupt

5183471[/snapback]

5183593[/snapback]

5183601[/snapback]

Da må du ha enda fler priests. Anyway, priests burde heller heale resten. Druids/paladins burde heale MT.

5183613[/snapback]

ehm, vi har ca. 7-6 priests (aktive) som møter opp. med 1 priest + paladins til å heale MT, og druids som tar seg av resten av raidet, kan det fortsatt være ganske svekkende å miste 4 priests.. Siden da begynner druidene å få det meget travelt med healing, spesielt når de "ventende- MT'er" blir prioritert..

Skrevet

vael er vel ikke direkte vanskelig...men helt klart en av di teiteste bossene i spillet synes jeg. er man uheldig med BA så blir det vanskelig

Skrevet

Min oppfatning fra lettest til vanskeligst av bosser i Tier 1 klassen + Ragnaros og Onyxia:

1. Lord Kazzak (den desidert letteste bossen)

2. Lucifron

3. Onyxia

4. Garr

5. Shazzrah

6. Gehennas

7. Baron Geddon

8. Sulfuron

9. Golemagg

10. Magmadar (lett fight egentlig, men litt uforutsigbar..)

11. Majordomo (lett fight, men krever gode taktikker og konsentrasjon)

12. Ragnaros (Har enda til gode å ta han, wipet på 0,5(!)% i kveld)

13. Azuregos (Selv om vi har tatt denne karen og ikke Ragnaros, så synes jeg fortsatt han er vanskelig.. Krever at alle gjør hva di blir bedt om, noe som er heller vanskelig i den guilden jeg er med i)

5183492[/snapback]

Azuregos vanskelig?

Han har vi tatt i random grp 2 ganger.

Kanskje vi var heldige da?

Begge ganger var det folk som var spawne vakter som mekka raidet.

(Vel og merke var dette før 1,8) Men jeg har ikke hørt at han er værre etter den nye patchen.

Skrevet

De bossene jeg har prøvd:

Luci - Golemagg i MC er en vits, latterlig enkle, Domo er litt mer krevende, men ganske enkel han og. Ragnaros er den desidert vanskeligste jeg har prøvd meg mot (Har ikke vært i BWL).

Onyxia er en prøvelse, det tar alltid mange trys før man endelig får has på henne. Etter det er det lett.

Azuregos og Lord Kazzak er også enkle, Azuregos krever bare god tid og gode taktikker.

Skrevet

De bossene jeg har prøvd:

Luci - Golemagg i MC er en vits, latterlig enkle, Domo er litt mer krevende, men ganske enkel han og. Ragnaros er den desidert vanskeligste jeg har prøvd meg mot (Har ikke vært i BWL).

Onyxia er en prøvelse, det tar alltid mange trys før man endelig får has på henne. Etter det er det lett.

Azuregos og Lord Kazzak er også enkle, Azuregos krever bare god tid og gode taktikker.

Azuregos tok rundt 15-20 min.

Er to mndr siden vi tok han nå så det er mulig litt avvik i tiden. :roll:

Har ikke vært hos noen av de andre bossa enda så kan ikke si noe der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...