Gå til innhold

ny rekord på chromaggus kill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm, vi drepte netopp chromaggus på vårt andre forsøk på han ever. andre som vet om noen andre guilds har klart det?.

 

vi laget egen taktikk og fikk, acid of frost som breaths.

5182789[/snapback]

 

Om man bruker 1 uke i forkant på å lese om et encounter så pleier det å være ganske lett. ;)

 

Vi hadde Time lapse + Ignite flesh på første, noe som skal sies å være en del vanskeligere.

Lenke til kommentar

vi laget egen taktikk i går. og poenget er ikke at vi klarte det uten time lapse osv. jeg tenker kun på "rankingen". andre forsøk uavhenging om hvilke breaths vi fikk. det var latterlig lett, bare dps, løpe ut når han breather løpe inn dps, løpe ut når han breather osv hele kampen.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
vi laget egen taktikk i går. og poenget er ikke at vi klarte det uten time lapse osv. jeg tenker kun på "rankingen". andre forsøk uavhenging om hvilke breaths vi fikk. det var latterlig lett, bare dps, løpe ut når han breather løpe inn dps, løpe ut når han breather osv hele kampen.

5182864[/snapback]

 

Prøv med en tank som resister time lapse. :cool:

 

BTW, mens vi bragger: Axemen tok Firemaw til og med Neferian first kill på samma ID en gang. :] blæblæ

Lenke til kommentar

Eller man kan konkludere med at BWL er drittlett. Unntaket er Razorgore, som er en direkte urettferdig fight.

 

Har hatt Time Lapse + Ignite Flesh de aller fleste gangene, sist hadde vi Ignite Flesh og Incinerate. Lurer på om man kan stå inne på Incinerate, jeg likte ikke helt tanken på å risikere å dø pga "noobing" :p. Å stå inne på Ignite Flesh er veldig dårlig butikk, med mindre man har med seg Flask of Petrification eller blir heala.

Lenke til kommentar
Umm razorgore er så lett at det er patetisk :p Vael er ganske hard da iallfall for horde.. (BoS er imba der, mer en totems er hos razor :>)

5184727[/snapback]

 

Vi pleier å slite på Razorgore, men tar gjerne alt etter han til og med Chromaggus på første try. Så, tja, vet ikke helt jeg. Encounteret er så random.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...