LowBalls Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) hei, jeg skal kjøpe meg LG M4410, og da lurte jeg på om det er noen som har erfaringer med denne tlf? -er den veldig stor og tung? -åssen er mp3-spilleren? -er det enkelt å sette i minnekorte? - er skjermen bra? OSV...... for de som kanskje har lyst på denne tlf legger jeg ut specsene: -Klapp -262.000 farger -Bluetooth -Minnekort (mini-sd) -1.3 mp camera -176x220 oppløsning PRIS: uten abb: ca 2500kr det er vel hovedspecsa håper noen kan dele erfaringene sine EDIT: la til oppløsningen på skjermen Endret 21. november 2005 av alex91 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. november 2005 Rapporter Del Skrevet 21. november 2005 Hva er oppløsning på skjermen? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 21. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2005 176x220 ......... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 21. november 2005 Rapporter Del Skrevet 21. november 2005 Jeg har ikke testet denne telefonen selv (og er ikke særlig glad i LG) men kanskje du burde lese dette først: Dagbladet/Mobilen test av mp3-mobiler Test av mobilen som musikkspiller(utfyllende av link over) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå