d_stenvig Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Jeg sliter med lavt volum fra PC'n. Jeg må kjøre høytalerne på max for å få ut noe sikkelig lyd, men da blir det mye skurring. Finnes det et program som skrur opp volumet fra PC'n? Sånn som på iPod, bare for PC. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Start->Settings->Control Panel->Sounds and Audio Devices Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Trur kanskje du trenger et nytt lydkort. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Trur kanskje du trenger et nytt lydkort. 5180116[/snapback] Hvorfor tror du det? Litt raskt å anta noe slikt uten å vite noe mer om problemet. Det er mange ting som kan være årsaken til dette problemet, alt fra innstillinger i operativsystemet til at pluggen står i feil utgang på kortet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Det er nok ein eller annan plass på PCen at lyden er skrudd ned. Du har vel ikkje ein bærbar? Dei kan ha eit rullehjul til volum på sida som ikkje har noko samanheng med den i Windows. Prøvd forskjellige utganger? Lenke til kommentar
d_stenvig Skrevet 20. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Ledninger står korrekt, innstillinger for lydnivået er på max, lydkortet er et innebygd av nForce2. Det har ikke vært sånn tidligere. Så det finnes ikke en program eller kommando som fikser dette? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 21. november 2005 Rapporter Del Skrevet 21. november 2005 Prøvd å reinstallere lydkortdrivere= Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 21. november 2005 Rapporter Del Skrevet 21. november 2005 Off topic: Mange artige signaturer her og din må være blandt top 3, Jarlsberg! ...jeg skratta... -ikke høyt, men godt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå