Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

amøbepatruljen kaller .. hallo? ...hva har dette med programmering å gjøre?

 

ok . .la meg se .. "Generell/annen programmering" .. åja ... ja .. mhmh .. veldig

 

dette stedet forfaller fortere enn .. jeg mangler ord ... 1. inkompetente snerpete admins/mods med nesa i været .. 2. brukere som er u-brukerlige ... genialt

 

sjallabajs

Lenke til kommentar

Sorry da men diskusjon.no er for stort. det er vanskelig å vite hvor jeg skal poste. dessuten planla jeg å LAGE en CD/DVD meny.

 

her er et eksempel men jeg vil lage selv.

; Autorun.ini Config File for Autorun
;
;
; 
;International (Default) Section
       [int]

       Windowtitle=            Battlefield 1942 Full Expansion DVD
       NoLoadOnWindowTitle=    Battlefield 1942 Full Expansion DVD
       WindowBackGroundColor=  &H00000000&
       
     ;WindowState=0 - Normal, 1 - Minimized, 2- Maximised
       WindowState=            0
       
;        StartupSound=          BF_Sounds\Startup.wav
       
       nbtempfonts=            1
     ;Tempfont               Path
       tempFont1=              BF_Font\BF1942.ttf

       nbCompositeImages=      4
     ;CompositeImage         Name,            X,     Y,      Alignement,          GFX Path,                Snd Path,                      Action,    Visibility
       CompositeImageDefault=  Default,         0,      ,            Left,            BF_GFX,               BF_Sounds,                     Nothing,        Always
       Compositeimage1=        Background,       ,      ,                ,                  ,                        ,                            ,               
       Compositeimage2=        BF1942,        176,    22,                ,                  ,                        ,           run(..\BF1942\setup.exe),     ifpage(1)
       Compositeimage3=        BF1942RR,       19,   260,                ,                  ,                        ,           run(..\BF1942_ROME\setup.exe),     ifpage(1)
       Compositeimage4=        BF1942SW,      363,   259,                ,                  ,                        ,           run(..\BF1942_WEAPONS\setup.exe),     ifpage(1)        

       nblabels=               10
       LabelDefault=           Default,                        10,       0,            Left,   Rainbow6,    10,     1,      0,      &H00FFFFFF&,    &H0080FFFF&,    &H00FFFFFF&,    Pop_Sounds,             Nothing,        Always
       Label1=                 X       ,                      620,       2,                ,           ,    15,      ,       ,                 ,               ,               ,              ,                Quit,        Always
       Label2=                 EXTRAS-->,                     010,     450,                ,           , ...............(kuttet ned)

 

resultatet blir det son jeg har vedlagt. er ikke dette programmering?

 

EDIT: trenger ikke være stor i kjeften da

Endret av Tor-Martin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...