Gå til innhold

Mest imponerende XboX 360 screenshots?


AvIOn

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Nå er det 2 uker igjen til Xbox 360 kommer ut, og da synes jeg det er på tide med en liten "best of the best"-screenshots for å lage litt extra Fuzz rundt spillene som kommer.

Planen var å få samlet de mest imponerende ingame-screenshots fra xbox 360 på en og samme plass, slik at alle bare kan nyyyyte det =)

 

Let me begin:

Test drive Unlimited

Endret av AvIOn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er litt artig å se at hype'n rundt xbox360 virker like viktig som selve konsollen og spillene.

 

For oss som klarer å se lengere enn bare hype'n som Microsoft har konstruert så elegant, så venter vi litt til før vi bruker våre dyrebare "grunker". PS3 vil gi meg alt det xbox360 kan tilby pluss en hel del mer. Revolution er det jo bare å glede seg til. :dribble:

 

Xbox360 er sikkert bra, men ikke noe mer i forhold til hva som kommer. Det vekker ingen interesse for meg. Har fulgt mye med på spillene som kommer i den nærmeste tiden for 360, og det er ingen 10'ere. Det er nok mange 8'ere, en del 9'ere, men heller ikke mer enn det. Sony's ekslusive titler er grunn nok til å stole på at PS3 får noen 10'ere. Revolution vil være en enten eller konsoll. Det vil nok være en del dårlige spill som ikke utnytter maskinvaren for det den er bygget til, men det vil absolutt være mange minneverdige spill som vil bli husket i lang tid framover. Og det er disse spillene jeg vil spille! Jeg vil spille de historiske spillene, de som blir til klassikere med tiden. Og det tror jeg desverre ikke at jeg får med xbox360.

 

Men, det er jo bare MIN mening da :tease:

Endret av Something©wierd
Lenke til kommentar
Det er litt artig å se at hype'n rundt xbox360 virker like viktig som selve konsollen og spillene.

 

For oss som klarer å se lengere enn bare hype'n som Microsoft har konstruert så elegant, så venter vi litt til før vi bruker våre dyrebare "grunker". PS3 vil gi meg alt det xbox360 kan tilby pluss en hel del mer. Revolution er det jo bare å glede seg til.  :dribble:

 

Xbox360 er sikkert bra, men ikke noe mer i forhold til hva som kommer. Det vekker ingen interesse for meg. Har fulgt mye med på spillene som kommer i den nærmeste tiden for 360, og det er ingen 10'ere. Det er nok mange 8'ere, en del 9'ere, men heller ikke mer enn det. Sony's ekslusive titler er grunn nok til å stole på at PS3 får noen 10'ere. Revolution vil være en enten eller konsoll. Det vil nok være en del dårlige spill som ikke utnytter maskinvaren for det den er bygget til, men det vil absolutt være mange minneverdige spill som vil bli husket i lang tid framover. Og det er disse spillene jeg vil spille! Jeg vil spille de historiske spillene, de som blir til klassikere med tiden. Og det tror jeg desverre ikke at jeg får med xbox360.

 

Men, det er jo bare MIN mening da  :tease:

5170694[/snapback]

 

Den eneste her som ikke klarer å se lenger enn hypen her må være deg selv. Var da voldsomt til antagelser på maskiner vi egentlig ikke vet noenting om.

360 er ihvertfall her. I motsetning til de andre som ingen vet om kommer hit før eller etter 2007...

Lenke til kommentar
Den eneste her som ikke klarer å se lenger enn hypen her må være deg selv. Var da voldsomt til antagelser på maskiner vi egentlig ikke vet noenting om.

360 er ihvertfall her. I motsetning til de andre som ingen vet om kommer hit før eller etter 2007...

5170734[/snapback]

 

Tror du helt ærlig at det kommer flere klassikere på xbox360 enn på f.eks PS3 og Revolution?

Lenke til kommentar
Den eneste her som ikke klarer å se lenger enn hypen her må være deg selv. Var da voldsomt til antagelser på maskiner vi egentlig ikke vet noenting om.

360 er ihvertfall her. I motsetning til de andre som ingen vet om kommer hit før eller etter 2007...

5170734[/snapback]

 

Tror du helt ærlig at det kommer flere klassikere på xbox360 enn på f.eks PS3 og Revolution?

5170763[/snapback]

 

eh, en klassiker er jo så mangt. Og hvorfor ville det være så umulig for Xbox 360 å få fler eller like mange som de andre? Hvis man tar Gamecube som en pekepinn f.eks så lover jo ikke det all verden for revolution gjør det vel ? Ikke akkurat flust med "klassikere" på den. Xbox har vel minst like mange hvis man regner spill med score over 9, eller hvordan det er du regner ut klassikere på ?

 

Poenget er at vi vet bortimot ingenting om hva som kommer ut på PS2/Rev og ihvertfall ikke kvaliteten på spillene.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men såvidt jeg forsto så ble denne tråden startet for å samle ihop fete Xbox 360- screenshots... Ikke for å diskutere hvorvidt Revolution og PS3 kommer til å ha flere "klassikere" enn Xbox 360, ikke for å hyle ut om hype-hjernevasking, og for å finne ut hvorvidt du, herr something@weird, har planer om å bruke "grunkene" dine på å kjøpe en... Når det atpåtil i det store og det hele går i usaklige antakelser den ene og den andre veien så er det bare meningsløst.

 

Xbox 360 skjermskudd! IKKE konsoll- diskusjon/krangel

Endret av Nymfo- Olga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...