Gå til innhold

hva forbinder du med okkultisme


Anbefalte innlegg

jeg skriver oppgave om okkultisme på skolen og er interesert hva folk forbinder med dette.

jeg poster ikke dette på skole siden jeg ikke er interesert i fakta, jeg er interesert i hva dere vandelige forumbrukere forbinder med dette begrepet.

hvis noen har noen erfaring innenfor emnet er det selvfølgelig kjempeinteresant, men jeg er nesten like interesert i fordommer og ukvalifiserte meninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forbinner fascinasjon om demoner, helvete, døde, hvileløse osv som okkultisme. Om dette stemmer vet jeg ikke, men mulig også jeg er formet av Hollywood på det området :p Men tenker fort på på...hmm *hjernteppe*. Kommer ikke på navnet, men slik en gjør på barneskolen (:p) når en sitter samlet i et mørkt rom med et ark med alfabetet og et glass - alle holder på glasset og det beveger seg over bokstavene og sender oss beskjeder fra beyond. HATER hjernteppe, og dette er totalt! Dere fatter hva jeg mener :p

Lenke til kommentar

Når jeg var 12 var vi i en hytte i skogen, og hadde poser med rødvin og ketchup under skjorta, og vi prøvde Ouijaboard med 2 jenter, og latet som om alt gikk til helvete bokstavelig talt, slo hull på posene så det så ut som vi blødde i hjel fra brystet.

Jentene skrek i vill frykt og løp sin vei..

 

..det var både kult og okkult.

Lenke til kommentar
Når jeg var 12 var vi i en hytte i skogen, og hadde poser med rødvin og ketchup under skjorta, og vi prøvde Ouijaboard med 2 jenter, og latet som om alt gikk til helvete bokstavelig talt, slo hull på posene så det så ut som vi blødde i hjel fra brystet.

Jentene skrek i vill frykt og løp sin vei..

 

..det var både kult og okkult.

5175365[/snapback]

 

LOL! :!: :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...