Gå til innhold

Grå/uklar svart skrift på skjermen.


ATWindsor

Anbefalte innlegg

Er ikke helt sikker på at det her er riktig kategori siden jeg mistenker at skjermen ikke er problemet. Men her er problemet: på noen svarte fonter blir noen bokstaver litt gråaktige rundt (som om den er anti-aliaset for mye) feks når jeg skriver topics i hw.no, faktisk her det er værst. , (to m'er kan være forksjellige, les en kan være svart og en kan være svart og fin).

 

Det er sånn på begge skjermene mine, og det "følger" bokstaven, mao det er ikke et dårlig sted på skjermen, bokstaven er grå uansett hvor på skermen den er. Derfor mistenker jeg at det er noe annet enn skjerm og skjermkort, noen idè om hva det kan være?

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis monitoren(e) din(e) har farge innstillinger, så gå inn i menyen og demp fargene noe. Det kan holde å dempe kun én av fargene, men eksperimentér litt.

 

For mye av en farge kan føre til at ting som bokstaver på skjermen 'blør' farge, slik at de ser utydelige ut(kan se ut på samme måte som hvis du nettopp har skrevet ut et A4 ark med tekst, og blekket ikke har tørket ordentelig, og du kommer borti teksten slik at blekket blir litt dratt utover horisontalt) .

 

Sier ikke at dette er løsningen, men det er mitt forslag. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...