Gå til innhold

Windows x64 Edition help

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei eg må ha hjelp til å finne visse programer.

Eg trenger Macromedia Flash Player og Macromedia Shockwave Player eller noe som kan spille av flash på web-sider. Som støtter x64 Edition!

Eg trenger et godt Anti-Virus program som støtter x64 Edition! (men ikke avast!)

Så trenger eg vell ett program til tv-kortet mitt. pga programmet eg har støtter ikke 64-bit.

Resten av tingene har eg fikset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Edit: Moderator, jeg har lastet ned 120 dager lovlig versjon av xp 64. Lastet ned fra www.microsoft.com

Endret av Andy_12
Skrevet (endret)

Dette må det vel finnes et svar på?

Har nettopp støtt på samme problemet, får beskjed om å innstallere Flashplayer på stort sett alle sider jeg er på, og selv om det ikke kommer noe feilmld, hjelper det ikke å innstallere. Har prøvd å laste ned rett fra Macromedia også, og kan ikke se at det står noe om XP 64Bits på hjemmesiden deres.

Så hva gjør dere som kjører XP64 Bits?

OT, Andy_12 du bare bruker feks Nero6 og velger brenn image (fra "recorder" menyen i Burning ROM SE), velger den nedlastede filen fra MS og brenn! ;)

Edit, hvorfor ikke Avast forresten?

Endret av pcp160
Skrevet

Nei jeg ser nå at det ser ut til å stemme operaman, selv ikke Microsoft sin egen updateside for XP 64 virker med 64Bits Explorer. Så da er vel løsningen å bruke den medfølgende 32Bits Exploreren, eller annen nettleser...

Skrevet
Eg kjøpte driten på komplett!

Fraps funker faen med ikke heller!

5160625[/snapback]

At du er så inkompetent at du ikke gidder å sjekke hva du kjøper, for så å begynne å klage og banne her er da ikke vårt problem. Kanskje ringe til komplett å innrømme at du har dummet deg ut? Det første man bør gjøre er kanskje å forsikre seg om at man kjøper et produkt som gjør det man han behov for?

• 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...