Gå til innhold

utenabonnement.no - fått mob jeg ikke skal ha!


Helloo

Anbefalte innlegg

sendte følgende mail. les og forstå:

 

"Hei!

 

nå sendte jeg dere en mail forrige uke ang. ordrenummer: WOW-2307

har IKKE fått noe svar.

 

som skrevet bestilte jeg denne telefonen for en stund siden. den var ikke på lager og jeg sendte en mail og spurte når dere fikk den inn igjen. av dere fikk jeg svar "denne telefonen får vi ikke inn på lager igjen" jeg spurte dere da om orderen ville bli slettet, og dere sa JA til dette. jeg fikk en lapp i posten om at jeg nå kunne hente pakken og betale. denne ventet jeg ikke etter det dere hadde sagt, og har ikke penger til mobilen. nå i dag fikk jen enda en lapp. denne skulle da aldri ha kommet uansett? bestilte bare èn telefon hvor t.o.m. orderen var slettet, så egentlig skulle jeg aldri fått noen av disse lappene.

 

hvordan vil dere ordne opp i dette? takk for hjelp.

 

mvh. Lasse"

 

 

har slattet de mailene ang. sletting av orderen osv. noe jeg får gjort da?

 

- takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig skal du ikke ha noen mobil. Det er bare å la vær å hente pakken på posten, informere dem om dette via mail, og hvis de ikke godtar dette så send kopi av mailen hvor de bekreftet at ordren var slettet.

 

Uansett så har du 14 dagers angrerett, noe som ikke skal være nødvendig å bruke i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Som nevnt i andre tråder, sender ikke UtenAbonnement telefonene selv. De sendes direkte fra leverandøren Brightpoint. Jeg vil tippe at det har vært problemer med kommunikasjonen mellom UtenAbonnement og Brightpoint... Hvis du ikke henter pakken blir den sendt tilbake automatisk som de andre nevner. Enkelt og greit :-)

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Om man ikke henter pakken risikerer man enda mer trøbbel.

 

Du MÅ få snakket med utenabonnement så fort som mulig, og sørge for at de vet at du ikke vil hente telefonen. Da kan du være trygg. Hvis ikke, så kan det bli veldig mye krøll..

5163719[/snapback]

Hvorfor det, egentlig? Han har en skriftlig bekreftelse på at handlen er avlyst. Hva de sender til han skal vel ikke da være hans ansvar?

 

Spør for å lære :)

Lenke til kommentar

Rett og slett fordi om han bare lar den gå i retur får han meget sannsynlig et gebyr for uavhentet pakke tilsent - og da har man det gående med enda fler regninger, osv osv osv.

 

Det beste er å ordne opp - og SÅ ikke hente pakken. Om man bare lar pakken ligge der utne å gjøre noe aktivt, så kan man ikke stole på at en glipp skal rette opp seg selv :). Selv om det ikke er trådstarters feil.

Lenke til kommentar

Men han har jo allerede mailet og sagt at han ikke vil ha telefonen... Slik jeg ser det har han gjort det han skal og kan bare la telefonen bli sendt tilbake.

 

Men de gangene jeg har sendt mail til UtenAbonnement.no sin kundeservice, har jeg fått svar på dagen... så send dem en mail hvis du er usikker!

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...