Helloo Skrevet 15. november 2005 Rapporter Del Skrevet 15. november 2005 sendte følgende mail. les og forstå: "Hei! nå sendte jeg dere en mail forrige uke ang. ordrenummer: WOW-2307 har IKKE fått noe svar. som skrevet bestilte jeg denne telefonen for en stund siden. den var ikke på lager og jeg sendte en mail og spurte når dere fikk den inn igjen. av dere fikk jeg svar "denne telefonen får vi ikke inn på lager igjen" jeg spurte dere da om orderen ville bli slettet, og dere sa JA til dette. jeg fikk en lapp i posten om at jeg nå kunne hente pakken og betale. denne ventet jeg ikke etter det dere hadde sagt, og har ikke penger til mobilen. nå i dag fikk jen enda en lapp. denne skulle da aldri ha kommet uansett? bestilte bare èn telefon hvor t.o.m. orderen var slettet, så egentlig skulle jeg aldri fått noen av disse lappene. hvordan vil dere ordne opp i dette? takk for hjelp. mvh. Lasse" har slattet de mailene ang. sletting av orderen osv. noe jeg får gjort da? - takk for svar. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 15. november 2005 Rapporter Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Det er bare å stå på din sak. Du kan eventuelt ta kontakt med forbrukerportalen, du finner også en link til forbrukerombudet i min signatur. Lykke til. Endret 15. november 2005 av Dolce_vita Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 Selvfølgelig skal du ikke ha noen mobil. Det er bare å la vær å hente pakken på posten, informere dem om dette via mail, og hvis de ikke godtar dette så send kopi av mailen hvor de bekreftet at ordren var slettet. Uansett så har du 14 dagers angrerett, noe som ikke skal være nødvendig å bruke i dette tilfellet. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 Som nevnt i andre tråder, sender ikke UtenAbonnement telefonene selv. De sendes direkte fra leverandøren Brightpoint. Jeg vil tippe at det har vært problemer med kommunikasjonen mellom UtenAbonnement og Brightpoint... Hvis du ikke henter pakken blir den sendt tilbake automatisk som de andre nevner. Enkelt og greit :-) -snubbel Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 Om man ikke henter pakken risikerer man enda mer trøbbel. Du MÅ få snakket med utenabonnement så fort som mulig, og sørge for at de vet at du ikke vil hente telefonen. Da kan du være trygg. Hvis ikke, så kan det bli veldig mye krøll.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 Om man ikke henter pakken risikerer man enda mer trøbbel. Du MÅ få snakket med utenabonnement så fort som mulig, og sørge for at de vet at du ikke vil hente telefonen. Da kan du være trygg. Hvis ikke, så kan det bli veldig mye krøll.. 5163719[/snapback] Hvorfor det, egentlig? Han har en skriftlig bekreftelse på at handlen er avlyst. Hva de sender til han skal vel ikke da være hans ansvar? Spør for å lære Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. november 2005 Rapporter Del Skrevet 16. november 2005 Rett og slett fordi om han bare lar den gå i retur får han meget sannsynlig et gebyr for uavhentet pakke tilsent - og da har man det gående med enda fler regninger, osv osv osv. Det beste er å ordne opp - og SÅ ikke hente pakken. Om man bare lar pakken ligge der utne å gjøre noe aktivt, så kan man ikke stole på at en glipp skal rette opp seg selv . Selv om det ikke er trådstarters feil. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 17. november 2005 Rapporter Del Skrevet 17. november 2005 Men han har jo allerede mailet og sagt at han ikke vil ha telefonen... Slik jeg ser det har han gjort det han skal og kan bare la telefonen bli sendt tilbake. Men de gangene jeg har sendt mail til UtenAbonnement.no sin kundeservice, har jeg fått svar på dagen... så send dem en mail hvis du er usikker! -snubbel Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Å komme med off-topic pjatt om andres måte å skrive på (som både bryter med retningslinjene og nettiketten) uten å bidra med noe som helst til tråden er SPAM (og ganske idiotisk igrunn) ~Mod Endret 21. november 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 23. november 2005 Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 Problemet var jo at han hadde slettet de mailene som bekreftet at ordren var kanselert. Støtter Alastor, ta kontakt med utenabonnement og fortell de at du ikke kommer til å hente telefonen fra posten fordi.....osv osv. Løser seg stort sett ganske kvikt hvis man tar kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå