Gå til innhold

For oss som kjøpte 7800gtx 512 xxx xfx


simalarion

Anbefalte innlegg

Her er min score i 3Dmark 05 med 256 utgaven av 7800 kortet i SLi. Moderat overklokket med luft.

 

 

 

13 K

 

 

* Har ikke kjørt CPU testen

 

En ser at i GT3 - Canyon Flight har 7800 512mb utgaven overtaket.

 

I GT1 - Return To Proxycon, og GT2 - Firefly Forest, ligger systemet mitt forran. Det kommer nok av at CPU en min er overklokket til 2.8 ghz.

Endret av Alcoholiday
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer Nghtmare!! kult at tallene starter å ligne noe!, har bitte liten fest her i dag så blir nokk ikke noe mer posting på meg (får ikke håpe det i alle fall, kjipt å våkne opp for å se du har skrevet masse poster dritings hehe)

 

testen er med htt på 3x nosto, jeg har prøvd utrolig mange kombinasjoner men kom faktisk frem til den beste med samye i går som beskrevet i tidligere post.

 

Hmm dette kortet er faktisk til å bli litt nVIDIA fanboy av :blush: -ikke quote meg på dette- hehe

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Haha, i den første testen har jeg flere fps enn deg nightmare :tease: men så går det dårligere :p hehe.. Er nok mest cpu-avhengig den første.

5174125[/snapback]

 

Tja.. jeg har også "noe" mer i 1.test, men så er det "game over".. :)

16643

Lenke til kommentar
Dere med 7800gtx 512, (evt sli) Den testen med canonen og sjø monsteret som er så inforjevli på fps (nest siste mener eg)  Hva ligger dere på fps der? max og minimum

5175402[/snapback]

 

I sli lå jo nightmare på 78.7 fps. Det er jo bare å sjekke i linken han postet. Mulig du mener cpu-testen (der lå han vel på 4 fps.) men den har jo ingenting med hvor bra skjermkort du har å gjøre.

Lenke til kommentar

bare lurer på hvor gamle dere "verstinga" er? tenker på nightmare, simalarion osv.. dere har jo versting systemer? åssen kan dere ha råd til dette om dere er på alderen min(17) har selv et 7800GT :p X2 4400+ syntes det var liksom mye.. men når jeg ser på deres specs detter jo haka ned til knæra :o

Lenke til kommentar
bare lurer på hvor gamle dere "verstinga" er? tenker på nightmare, simalarion osv.. dere har jo versting systemer? åssen kan dere ha råd til dette om dere er på alderen min(17) har selv et 7800GT :p X2 4400+ syntes det var liksom mye.. men når jeg ser på deres specs detter jo haka ned til knæra :o

5177700[/snapback]

 

Vi jobber ræva av oss :D ...

Lenke til kommentar
nP4/Celeron, AMD K6/Athlo

System Requirements

PCI-Express 16X slot

256MB RAM at least

Installation software requires CD-ROM

DVD playback requires DVD drive

Windows 200/Xp

450W minimum system power supply

(with 12V current rating of 26A)

 

Det er nok du som tar feil

 

7800gt 12v - 18a

7800gtx 12v - 22a

7800gtx 12v - 26a

 

Dette er hva nVIDIA anbefaller selv.

 

Her er siden om du ønsker å sjekke forøvrig lett å finne flere steder

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...