Gå til innhold

PC2100 eller 3200?


JimDandy

Anbefalte innlegg

Nå, hvilken av disse er det bra for en anti-overklokker å ha? Jeg skulle gjerne visst hva båndbredden hadde å si for pcens hastighet (3.2 ghz er jo seff bedre enn 2.1). Men hvilket hovedkort støtter 400mhz, er det noen ute nå? Man må jo tenke på litt fremtidige fordeler ved ramkjøpet nå :wink:

 

Tenkte å kjøpe 1gb så jeg lurer på om dette har større effekt med tanke på 2100 og 3200. 2 512 brikker til 2400 eller 2 512 til 300 er jo nesten ett fett... bare nesten, derfor disse spml

 

takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
til athlon trenger du knapt mer enn pc2100, til p4 kan det være nyttig å ha så mye som mulig. vær derimot klar over at cas2 på pc2700 yter bedre enn cas 2.5 (eller 3 *grøss*) på pc3200

til athlon trenger du knapt mer enn PC2100???

 

err WTF?

 

det finnes da vitterlig Athlon XP CPUer som krever PC2700 og PC3200 for ikke å underklokke/kjøre minne asynkront med CPU...

 

og la meg ikke begynne på A64...

Lenke til kommentar

Hehe. Det er ok mann :)

For å avslutte det hele så kjøpte jeg 3200 RAM for jeg tenkte fremover, og nå skal jeg kjøpe enda 1 GB RAM, men av merket Corsair denne gand. Helt utrolig for en effekt det har for grafikk kort med 1GB, det må jeg bare si. It made my Geforce 3's day!

 

That's a wrap!

 

Jim

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...