Gå til innhold

TES: Har noen spørsmål Om morrowind! Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ja, Endelig har jeg begynt å spille morrowind, Tro det eller ei, Spillet har blitt gannske bra etter de modene! Jeg har noen spørsmål:

- Hva kan man gjøre for å bli bedre i :

- Løping, for å løpe fortere

- Hva gjør best skade:

- Short Blade? Eller Long Blade?

Hvilken sverd skal jeg satse på? Long Blade eller Short?

Hvordan øke kapasitet til å ha ting på seg? Mener antall Kg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å løpe fortere så er det vel bare å løpa rundt omkring for å få opp atlethics(trur jeg), skal vist hjelpe en del å svømme også. Vekta har mye å si på hvor fort du løper og, prøv å legg fra deg alt utenatt det mest nødvendige.

Short eller Long får du vel velge selv. Long er nok best for krigere og sånt, short for tyver og agenter.

Mer Strength = Mer kg.

Skrevet

Er egentlig ikke noe verre en det, nei. Stemmer at du for raskere opp Athletics hvis du svømmer. Men attributten Speed har også innvirkning!

Skrevet (endret)

for å løpe mye fortere kan du skaffe deg boots of blinding speed. (+100/200? speed)

Eneste minuset med det er at du blir blind når du tar dem på.

Dette kan motvirkes med å bruke et resist magica spell (100% helst) Eller hvis du spiller med en rase som har resist magica som spesialitet slipper du det.

For en nybegynner vil jeg anbefale Long sword, da imo er bedre longsword og de er enklere å få tak på :)

Feather er en effekt som gjør at ting på deg blir lettere, (du kan bære mer) en enkel ring å få tak på "tidlig" er Nelos Ring. (CE 5-20 feather)

Microtom

Endret av microtom
Skrevet

Det beste lang sverdet > det beste kort sverdet i damage.

Men seff, en liten tyv med short blade som (er så lenge siden jeg spilte at jeg ikke husker hva de greiene heter) ''ferdighet'' ville jo så klart ikke dugd med lang sverd. Det kommer altså helt anpå hva slags type du er.

Skrevet

Jeg brukte altid øks, tror de var de sterkeste.

Hadde en ring eller noe jeg hadde enchanta som gidde meg en magisk øks, den drepte menge fiender den.

Men den var konstant så ver gang jeg (ved ett uhell) tok av og på ringen så fikk jeg en ny i inventorien, irriterende, kunne ikke kaste dem heller.

Skrevet

5175197[/snapback]

Jeg tror at det kraftigste våpenet i spillet (un-enchanted) er en Daedric Battle Axe (two-handed). Men den veier fy også, og den er noe treg tror jeg... Jeg tror jeg regnet meg frem til hvilket som hadde mest skade per tidsenhet, men jeg husker ikke hva jeg kom frem til.

Skrevet

5175197[/snapback]

Jeg tror at det kraftigste våpenet i spillet (un-enchanted) er en Daedric Battle Axe (two-handed). Men den veier fy også, og den er noe treg tror jeg... Jeg tror jeg regnet meg frem til hvilket som hadde mest skade per tidsenhet, men jeg husker ikke hva jeg kom frem til.

5177162[/snapback]

Øks i det heletatt var vel litt sterkere en det meste annet.

Skrevet

5177504[/snapback]

Men som jeg sa, så er jo det også det tregeste våpenet. (Hvis jeg ikke husker helt feil? :confused: ) Så menge skade f. eks. per sekund, kan likevel jevnes litt ut. Men jeg tror at jevnt over, så ja, da var øks de sterkeste våpnene.

Skrevet

5177504[/snapback]

Men som jeg sa, så er jo det også det tregeste våpenet. (Hvis jeg ikke husker helt feil? :confused: ) Så menge skade f. eks. per sekund, kan likevel jevnes litt ut. Men jeg tror at jevnt over, så ja, da var øks de sterkeste våpnene.

5177509[/snapback]

Er vel riktig det ja, tenk logisk også. Øks er alltid my kraftigere per hugg og er derfor veldig tung slik at man får mer slagkraft. Selvsagt ligger tyngden i toppen på øksen.

Skrevet
Jeg vil nå si at Ebony Staff er det beste våpnet.

Den kan nemlig enchantes med Absorb Health 100 pts, 2 seconds, 50 radius.

5184045[/snapback]

Hehe, det er jo koselig da :D

Skrevet
Jeg fant faktiski en Daedric Dai-Katana på lvl 1 :lol:

5186634[/snapback]

Jeg startet på en ny char for en stund siden. Har ikke spillt så mye med han men nå er han lvl 3 og har:

Glass longsword

Glass staff

Daedric Dai-Katana

ca 10 000 gold :p

Trenger bare å vere skilled ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...