Gå til innhold

Komplett oterpong!! .no


Anbefalte innlegg

lurer på om det er noen i det siste som har ventet på en pakke så mye at tolmodigheten begynner og strømme ut av erektum. har snart ventet på en pakke i over 2 og en halv uke. den har godt fra åpen ordre til plukkliste til så og bli åpen igjen. og da den endelig ble til plukkliste igjen, viste det seg at hovedkortet jeg skull ha tak i ikke fantes på lager.

 

de har nå fått inn hovedkortet og orderen er nå på plukkliste. lurer egentlig på hvor lenge disse lagerfolkene skal plukke i sakene mine før de blir sendt. håper på og få dem før helgen, men det er vel det samme som og tru på han rødluefyren på norpolen.

 

unskyldningen til komplett, var at de hadde problemer med lagersystemet og at de jobbet på spreng. (ja sikkert)

 

desuten hadde en kjenning av meg bestilt noen høyttalere fra komplett som ikke kom i pakken han bestilte. kompletts unskyldning da, var at det av og til glemte et par ting fra orderen men som regel gikk det bra. Herregud!!!, det er ting man ikke skal glemme. når noen bestiller en ting, skal man sende det folk bestiller.

 

nei nei, det blir definitivt siste gangen jeg Bestiller noe fra komplett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner å bli litt lei disse. "Hat Komplett du også!" postene som florer på forumet. Unødvendig spør du meg. Komplett er bra. Sånn er det bare.

 

Hvis du syns de har mange klager så er det fordi de har flere kunder enn noen annen Webshop. Hvertfall når det gjelder PC utstyr.

Lenke til kommentar

ja, de har vel problem med lagersystemet akkurat NÅ da(?). så må du tenke på at det sikker er mange som bestiller maskiner nå på høsten,og at de makker med ferieavvikling. så det er ikke den lureste tiden å bestille ny maskin. har selv ventet på vannkjølingi 3 uker, men det kommer i morra :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-28 15:35, nVIDIAsucks skrev:

Quote:

lurer på om det er noen i det siste som har ventet på en pakke så mye at tolmodigheten begynner og strømme ut av erektum.


 

Heter det ikke rektum? :razz:

 

Dette er jo data-alder'n ... Vi har E-post, og E-tjenester, E-stoffer osv .. så hvorfor ikke et E-rektum ? Elektronisk rasshøl :wink:

Lenke til kommentar

beklager for utbruddet. men blir litt sint når de andre webshoppen leverer på tre dager mens komplett trenger over 14 dager.

bestilte strømforsyning i fra amraam og cpu kjøler og kabinett fra microplex. begge pakkene kom fram etter bare tre dager.

 

men komplett har nå endelig sendt pakken. etter en litt oppkvikkende telefonsamtale med en stakkar på salgsavdelingen, ble det fart i sakene.

men er spent om alt er med.

 

ps. det heter rektum ja. men e-rektum var ment som en spøk i disse e dager.

Lenke til kommentar

De siste gangene jeg har bestilt fra komplett.no har delene vært her dagen etter, evt to dager etter om jeg har bestilt sent på dagen. Jeg har vel kanskje bare vært heldig :smile:

Et par ganger har postverket fucka opp leveringen, da har Komplett ordna opp, fikk tilogmed rabatt en gang. :smile:

 

Folka som jobber på Komplett butikken her i Trondheim har jeg ikke like bra erfaring med.. f.eks har det hendt at de sier at de ikke har delen på lager, så må jeg peke i hylla bak disken, og "åå, da hadde vi den likevel!".

 

De er heller ikke særlig servicevennlige, må jo stå foran disken i evigheter for å bli ekspedert, og ofte er det laaaaaang kø. De kunne tatt seg et kurs i kundebehandling og lært seg å si "takk" og "værsågod" og se folk i øynene når de snakker..

 

De er veldig trege på returer/reparasjoner.. En kamerat måtte vente i tre uker for at serviceavdelingen i Trondheim skulle teste et defekt hovedkort. Da de endelig fikk fingeren ut av ræva, fikk han beskjed: "testet og funnet i orden", med flere hundre kroner i testgebyr. Han fikk tilbake kortet, det var selvfølgelig fortsatt defekt.

 

Husker jeg hadde store problemer med Komplett da de var nye og små, i 94-95. Men da var de jo et sånt typisk "Tv2 txt-tv selskap" med "åpningstidd 12.00 till 20.00 menn ring hjærne senere!!!!!!!!!!!!!!!"

 

Så.. jeg har blandede erfaringer, men nettbutikken har ihvertfall levert varene.

 

- Jørn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...