password Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 (endret) Jeg har vært inne på thot å sjekka denna questen somm gir Ice Barbed Spear i reward, men jeg finner ikke questsen, enkelt og greit. Det står hvem som gir Q på thot. , men jeg får bare en helt annen quest av denne duden. Er dette en follow-up, eller er den flytta, fjerna eller noe? Endret 14. november 2005 av password
Ildflue Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg har vært inne på thot å sjekka denna questen somm gir Ice Barbed Spear i reward, men jeg finner ikke questsen, enkelt og greit. Det står hvem som gir Q på thot. , men jeg får bare en helt annen quest av denne duden. Er dette en follow-up, eller er den flytta, fjerna eller noe? 5152029[/snapback] Tror du bare trenger å vinne AV siden forrgie patch. Mulig du må ha en quest om å vinne først. Denne får du i så fall uten for AV inngangen i Altrac mount. Når du leverer den så får du en ny quest hvor du bare skal snakke med en fyr så får du velge rewards
Rata101 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg har vært inne på thot å sjekka denna questen somm gir Ice Barbed Spear i reward, men jeg finner ikke questsen, enkelt og greit. Det står hvem som gir Q på thot. , men jeg får bare en helt annen quest av denne duden. Er dette en follow-up, eller er den flytta, fjerna eller noe? 5152029[/snapback] Ja, den questen ble forandra i patch 1.7 mener jeg å huske. Før måtte man knerte et troll i AV, mens nå trenger man bare å vinne AV eller noe sånn. Husker ikke helt. Ble så skuffa når jeg endelig kom inn i AV dagen etter den patchen (med den gamle questen som ikke funka lenger i loggen), har ikke giddi å prøve meg på Ice Barbed Spear etter det... Fet polearm men...
dnthalhuk Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Horde: Ta questen for å drepe Vanndar Drep Vanndar (enkelt og greit, vinn en AV match, man må drepe han for å vinne, bare vær inni rommet når de dreper han) Lever questen Få ny quest Snakk med han du leverte questen til og complete den nye questen Velg Ice Barbed Spear
Ildflue Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Mener vel at Barbarous Blade er både bedre og lettere å få tak i for de fleste klasser.
password Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Glemte forresten å si at jeg er alliance....
M@R7!N Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Ville heller hatt Barbarous blade etter weapon speed fixen. Før var Ice barbed spear overlegen, men nå ligger de nokså likt. Eneste er vel at polearmen har endel mer stamina.
password Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 hva er de andre rewardsa? 5152117[/snapback] http://www.thottbot.com/?i=40260 eller http://www.thottbot.com/?i=40262
password Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 (endret) Har lyst på polearmen pga statsa....: http://www.thottbot.com/?i=40261 Traver eller rundt med http://www.thottbot.com/?i=14001 Trenger noe som gir mer dmg per hit ( Er Warrior) Endret 14. november 2005 av password
mellowmike Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Jeg kunne velge ice barbed 2 ganger jeg! ^^
Rata101 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Ville heller hatt Barbarous blade etter weapon speed fixen. Før var Ice barbed spear overlegen, men nå ligger de nokså likt. Eneste er vel at polearmen har endel mer stamina. 5152180[/snapback] Som hunter velger jeg Ice Barbed over Barbarous pga. stats. Barbarous hadde kanskje vært bedre enn Ice Barbed for PvP. Ja takk, begge deler!
password Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 Er det noen som har tatt denne questen nylig, og kan fortelle hvordan den forløper?
likferd Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Ville heller hatt Barbarous blade etter weapon speed fixen. Før var Ice barbed spear overlegen, men nå ligger de nokså likt. Eneste er vel at polearmen har endel mer stamina. 5152180[/snapback] IBS er fortsatt overlegen i forhold til barbarous for en warrior, med mindre du har VELDIG lyst på sword spec da. Mer trøkk i instants, 20 stamina, 1% crit, 1% dodge veier mer en nok opp for 34 mer attackpower på barbarous..
Bredoc Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Ville heller hatt Barbarous blade etter weapon speed fixen. Før var Ice barbed spear overlegen, men nå ligger de nokså likt. Eneste er vel at polearmen har endel mer stamina. 5152180[/snapback] IBS er fortsatt overlegen i forhold til barbarous for en warrior, med mindre du har VELDIG lyst på sword spec da. Mer trøkk i instants, 20 stamina, 1% crit, 1% dodge veier mer en nok opp for 34 mer attackpower på barbarous.. 5154315[/snapback] +34? på itemet står det +60 http://www.thottbot.com/?i=35869 Og jeg som også er warrior tror det sverdet er veldig bra etter 1.8. Noen som har erfaringer med det? Har +15 strength enchant på IBS nå, og lurer på hvordan Barbarous Blade nå er kontra IBS.
GRendal Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Mener vel at Barbarous Blade er både bedre og lettere å få tak i for de fleste klasser. 5152116[/snapback] Da mener du helt feil. Folk som har litt peiling ser etter et nanosekund at IBS er langt bedre enn Barbarous blade
Bredoc Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Mener vel at Barbarous Blade er både bedre og lettere å få tak i for de fleste klasser. 5152116[/snapback] Da mener du helt feil. Folk som har litt peiling ser etter et nanosekund at IBS er langt bedre enn Barbarous blade 5189442[/snapback] Det som skulle vært morsomt var at en 60 warrior faktisk testa de her våpna opp mot hverandre mot mobs og pvp. Delte meninger om Barbarous og IBS på flere forum andre steder også.
GRendal Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Mener vel at Barbarous Blade er både bedre og lettere å få tak i for de fleste klasser. 5152116[/snapback] Da mener du helt feil. Folk som har litt peiling ser etter et nanosekund at IBS er langt bedre enn Barbarous blade 5189442[/snapback] Det som skulle vært morsomt var at en 60 warrior faktisk testa de her våpna opp mot hverandre mot mobs og pvp. Delte meninger om Barbarous og IBS på flere forum andre steder også. 5189512[/snapback] heh, lik DPS og høyere max dmg..
GRendal Skrevet 22. november 2005 Skrevet 22. november 2005 Mener vel at Barbarous Blade er både bedre og lettere å få tak i for de fleste klasser. 5152116[/snapback] Da mener du helt feil. Folk som har litt peiling ser etter et nanosekund at IBS er langt bedre enn Barbarous blade 5189442[/snapback] Det som skulle vært morsomt var at en 60 warrior faktisk testa de her våpna opp mot hverandre mot mobs og pvp. Delte meninger om Barbarous og IBS på flere forum andre steder også. 5189512[/snapback] heh, lik DPS og høyere max dmg.. alle instants treffer 10% hardere? 5189561[/snapback]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå