Gå til innhold

et tips til billig støydemping


Anbefalte innlegg

Hallo, siden det allikevel er et forum om detta, så kan jeg jo gi folket et tips.

det er mange som kjøper seg støydempings matter og slikt på mange av webshoppene. detta kan fort bli dyrt. og i og med at ikke alle har like mye penger hele tiden. så har jeg et tips her.

 

de fleste har vel en hel haug med gamle sitteunderlag i hjemmet. disse kan enklet brukes som støydempings matter. bare å tilpasse med en tapetkniv og lime, tape, feste på en eller annen måte inni kabinettet. kle det med sitteunderlag inni da. dette gir en bra støydempings effekt, jeg har personlig brukt det på mange av mine pc'er. det funker fett. Lykke til, :w00t:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

biltema sine støydempingsmatter er det sånne gule med sølvfarget trekk er ikke de litt tyke. har en pc på soveromet jeg skulle dempet ned. står ved siden av senga....brååk 1 vifte +intel boxed vifte for 2,8ghz celeron og q-tek 300watt strømforsyning og 60gb segate hdd flere disker skal inn.

Lenke til kommentar
biltema sine støydempingsmatter er det sånne gule med sølvfarget trekk er ikke de litt tyke. har en pc på soveromet jeg skulle dempet ned. står ved siden av senga....brååk 1 vifte +intel boxed vifte for 2,8ghz celeron og q-tek 300watt strømforsyning og 60gb segate hdd flere disker skal inn.

5361691[/snapback]

 

Bytt ut q-tek psuen så vil du spare deg MANGE dB. disse bråker noe j="#%!!

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...