Gå til innhold

Levling i Burning Crusade (Level 70)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det blir vanskelig? Jeg er liksom ikke så fan av å levele .

Lurer på om det kommer til å følge samme "system" som det er fra 1-60. At mengden xp øker, men også mengden man får, men det tar uansett lenger og lenger tid å komme til neste level. (Det visste dere kanskje ;) )

Gleder meg til BC ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror dere det blir vanskelig? Jeg er liksom ikke så fan av å levele .

Lurer på om det kommer til å følge samme "system" som det er fra 1-60. At mengden xp øker, men også mengden man får, men det tar uansett lenger og lenger tid å komme til neste level. (Det visste dere kanskje ;) )

Gleder meg til BC ja

5143418[/snapback]

tviler på at jeg kommer til å kjøpe expansionen...skal raide i våres i BWL osv...

Men lvl 60-70 betyr no-life i sommer. Gidder ikke

Skrevet (endret)
Er det helt sikkert at det blir økt lvl cap? Ødelegger hele spillet :cry:

5143500[/snapback]

Ja, Blizzard her bekreftet dette på sine offisielle sider/pressemeldinger.

Si det sånn da: Når Blizzard introduserer raidzones med level 70ish mobs, så tror jeg nok det hadde ødelagt spillet å *ikke* øke levelcap ;)

Jeg gleder meg stort til levelcap-increase, Burning Crusade slippes vel ikke før 2/3 kvartal neste år, da er nok ganske mange rimelig fornøyd med MC/BWL/ZG/AQ/hva man nå definerer som end-game content på daværende tidspunkt.

Uansett så synes jeg at en økning av character levels er både nødvendig og uungåelig i et MMORPG, det bør alltid være en gradvis stigning i utvikling av characters, for å holde folk interessert.

Blir interessant å teste nye "builds", lære om andre characters nye skills osv. Nok å henge fingrene i blir det nok uansett.

Endret av Gnurk
Skrevet

Er ikke så hypp på level cap increase jeg heller. Syns det ødelegger endel for casual gamere. Dessuten synes jeg leveling er ganske kjedelig.

Skrevet
Er det helt sikkert at det blir økt lvl cap? Ødelegger hele spillet :cry:

5143500[/snapback]

Ja, Blizzard her bekreftet dette på sine offisielle sider/pressemeldinger.

Si det sånn da: Når Blizzard introduserer raidzones med level 70ish mobs, så tror jeg nok det hadde ødelagt spillet å *ikke* øke levelcap ;)

Jeg gleder meg stort til levelcap-increase, Burning Crusade slippes vel ikke før 2/3 kvartal neste år, da er nok ganske mange rimelig fornøyd med MC/BWL/ZG/AQ/hva man nå definerer som end-game content på daværende tidspunkt.

Uansett så synes jeg at en økning av character levels er både nødvendig og uungåelig i et MMORPG, det bør alltid være en gradvis stigning i utvikling av characters, for å holde folk interessert.

Blir interessant å teste nye "builds", lære om andre characters nye skills osv. Nok å henge fingrene i blir det nok uansett.

5143521[/snapback]

Tenk deg de som har brukt flere månder på å skaffe et greit gear, så må de nå starte på nytt.

Skrevet
Tenk deg de som har brukt flere månder på å skaffe et greit gear, så må de nå starte på nytt.

5143581[/snapback]

Man vil trenge det gearet man har brukt mange måneder på å få i de nyeste instancene. Det blir litt som at alle kjører "tier 0" i BWL. Tviler på at det funker. :)

Skrevet

Forstår ikke hvofor folk klager over økt levelcap. Det er mildt sagt på tide. Det er et år siden spillet ble lansert. Folk fra USA/Canada/Osceania har sittet i Stratholme/BRD/BRS/Scholo i et år, og DM i mangfoldige måneder. Vi har fått Battlegrounds og et honor-system. Vi har fått MC og BWL. Men, man blir lei av å farme gear.

Det er nettopp for casual gamers denne ekspansjonen er fin for. Nye mål, som f.eks å komme til neste level og bli bedre i proffesions. Nye 5- og 10-manns instancer. Og for de som kan - ny(e) 40-manns raid-instancer.

Skrevet

5143581[/snapback]

Man vil trenge det gearet man har brukt mange måneder på å få i de nyeste instancene. Det blir litt som at alle kjører "tier 0" i BWL. Tviler på at det funker. :)

5143604[/snapback]

Daså, skal ikke si så mye siden har egentlig ikke peiling :tease:

Skrevet (endret)

tenk på lvl60 guildene, de blir splittet. tenk på at du akkurat kom i lvl60, etter en lang tid med kjederlig levling. og maxlevelen øker. mange vil slutte å gidde å levle, alt vil bli helt surr.

håper i hvertfall at det blir noen servere med burning crusade, og noen med det vanlige.

det med flying mount tror jeg og blir helt herpa. når man ser opp, ser man en gjeng med lvl60's stille i lufta inni hverandre. det kommer sikkert til å være slik at man har en, og samme høyde hele tiden. det blir bare helt dumt.

horde kommer til å bli overbelastet med bloodelves. man har jo sett hvor mage nightelves og undead det er. orc og human som er warcraft sitt kjennetegn, er det nesten ingen av.

ellers synes jeg det er tøft med oppgraderinger. det med å se tilbake i tiden, å se thrall innesperret i dundhole keep, og tarren mill som alliance by, det er genialt.

har noen lest Warcraft: lord of the clans? en bok om thrall fra han var slave og gladiator hos menneskene, kampen for å frigjøre seg, om at han samlet klanene sammen, og ble leder.

den skulle bli laget som pek-og-kilkk eventyr, men det ble aldri gitt ut.

mer av historien får vi se i burning crusade, og det gleder jeg meg til.

Endret av Gjest
Skrevet (endret)
tenk på lvl60 guildene, de blir splittet.

Hæ? Splittet fordi?

tenk på at du akkurat kom i lvl60,

Da har de ikke akkurat lagt ned tid i spillet/main-char. Seriøst. Spillet kom i februar.

etter en lang tid med kjederlig levling.

Hvis du synes det å "levle" er kjedelig, så har du _helt_ feil fokus på hva som faktisk er innholdet i spillet.

og maxlevelen øker.

Ja, takk!

mange vil slutte å gidde å levle

De som ikke vil "lvle" er ikke påtvunget å kjøpe BC.

alt vil bli helt surr.

Ja vel? Blir det full forvirring liksom? Forstår ikke hva du mener.

det med flying mount tror jeg og blir helt herpa. når man ser opp, ser man en gjeng med lvl60's stille i lufta inni hverandre. det kommer sikkert til å være slik at man har en, og samme høyde hele tiden. det blir bare helt dumt.

Det vet du ikke.

Endret av CobraM
Skrevet

hvorfor lvl60 guildene kommer til å bli splittet?

da er de ikke lvl60 guild. da kan de ikke gjøre ting sammen, annet en å chatte. de i lvl70 kommer ikke til å gidde å ta med er i lvl 64

''Da har de ikke akkurat lagt ned tid i spillet/main-char. Seriøst. Spillet kom i februar.''

-spillet kom i januar ja, det betyr ikke at alle er i lvl60

''Hvis du synes det å "levle" er kjedelig, så har du _helt_ feil fokus på hva som faktisk er innholdet i spillet.''

-poenget med spill er å ha det gøy. ikke å sitte i et lite rom, med lukkede gardiner, å gjøre døve quest, og grinde.

''De som ikke vil "lvle" er ikke påtvunget å kjøpe BC''

jeg sa jo det, jeg håper at BC og vanlig ikke kommer i samme server.

''Ja vel? Blir det full forvirring liksom? Forstår ikke hva du mener.''

vi har levd hele tiden med at lvl60 er det høyeste. med alle forandringene kan vi aldri vit hva blizzard finne på.

''det med flying mount tror jeg og blir helt herpa. når man ser opp, ser man en gjeng med lvl60's stille i lufta inni hverandre. det kommer sikkert til å være slik at man har en, og samme høyde hele tiden. det blir bare helt dumt.''

''Det vet du ikke.''

ok sorry, det kan jeg ikke uttale meg om.

noe annet jeg ikke vet er hvordan man slipper å copy-paste alt du har skrevet, og krive mitt svar under.

Skrevet

jeg fikk det ikke til med å trykke på reply. kan noen si meg hvordan?

Skrevet

Alle andre MMORPG-spill som faktisk har solgt som forventet har økt level-capen når det har trengtes, og det er definitivt på tide for WoW også snart. Alt av end-game-content har blitt blåst igjennom kjapt, og når samtlige bosser i spillet har farm-status nå sier det vel seg selv at det er på tide med større utfordringer. Utstyret som er bra nå vil fortsatt være bra i lang tid forover, MC-gear er ikke dårlig lenger, selv om mange guilder er langt inne i BWL og ZG? Og det er da vitterlig en stund siden BWL kom.

Skrevet

jeg synes i det miste at blizzard kunne ha tillpasset det de som liker det slik det er.

uansett så trenger ikke spillet å øke max-levelen for å selde bra, bare de lager fler ting de i lvl60 kan gjøre. mer BG, fler instances, o.s.v...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...