The Stig Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 (endret) Vel, da var det endelig her. Er vel mange som har gått rundt å ventet på dette, "mesterverket". Men nå som det endelig kom, hva syns du? Jeg er personlig veldig skuffet, faktisk over det hele. Syns det blir alt for slittsomt å sitte barnevakt for alt, særlig de utrolige "kan-ikke-tenke-selv" skuespillerene dine. I tillegg er jeg også veldig skuffet over måten man kan lage sin egen film på, alt for lite valg og muligheter. Alt som tilbys er ferdig animerte scener, som man ikke kan forandre på noe vis. Så dere kan jo forestillere dere hvor plagsomt det var når jeg skulle lage en film om et bankran, men fant bare "draw gun", men ikke "fire" eller "gunpoint".. Noen som har noen andre meninger? Misforstå meg ikke helt nå, spillet er ikke så ille. Og har du gledet deg lenge, er det verdt å kjøpe. Men, føler liksom ikke at det var dette spillet jeg ventet på.. EDIT: Ergo, min konklusjon om "The Movies" er: http://rly.ytmnd.com/ Endret 16. november 2005 av Stikk-kont@kten
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 jeg ble bare irritert over hvor tåpelig det var når man skulle lage egne scripts, jeg satte igang med et stort filmprosjekt, 30 scener, til slutt orket jeg ikke å vente lenger på at filmen skulle bli ferdig, tok alt for lang tid.
tacomodo Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 jeg ble bare irritert over hvor tåpelig det var når man skulle lage egne scripts, jeg satte igang med et stort filmprosjekt, 30 scener, til slutt orket jeg ikke å vente lenger på at filmen skulle bli ferdig, tok alt for lang tid. 5141660[/snapback] Noen andre som har prøvd det som har noe mer å fortelle? Høres veldig trist ut. Hadde gledet meg litt til dette. Finnes det noen linker til noen avi/mpg/qt/osv filmer folk har laget? Vil se hva som er mulig
The Stig Skrevet 12. november 2005 Forfatter Skrevet 12. november 2005 Tenkte jeg skulle poste den ene litt bra filmen jeg greide å lage, men greier ikke å finne ut hverken hvor den er lagret, eller i hvilket format den er.
invalid_user Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Syns det var et ganske bra spill. Det eneste som er dårlig, er hvor vanskelig spillet er. Som Stikk-kont@kten sa, det er veldig slitsomt å sitte barnevakt for alle skuespillere. Jeg føler heller ikke at deres forhold med medskuespillere går høyere opp. Et vanskelig spill.
Galdrafadr Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Noen andre som har prøvd det som har noe mer å fortelle? Høres veldig trist ut. Hadde gledet meg litt til dette. Finnes det noen linker til noen avi/mpg/qt/osv filmer folk har laget? Vil se hva som er mulig 5141782[/snapback] et kjappt søk = http://movies.lionhead.com/movies Har sett en liten snutt der (uten lyd pga, mangel av høytalere) en krigsfilm. Den låg blandt de øverste. såg litt morsomt ut..
Stig Jøran Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Ble også litt skuffet, var liksom ikke de valgmulighetene som jeg ventet meg. Litt morsomt er spillet, bare det å følge med opp gjennom tidene å lage filmer som får god kritikk. Men er allt for få valgmuligheter.
jadacool Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Er vel også litt skuffet, men ser samtidig håp. Jeg mener, mange går jo med en liten speilberg i magen, og dette spillet er en start på hva som forhåpentligvis kan bli et riktig kult verktöy for hobbyregissören. Det finns allerede en mengde filmer lagt ut, de fleste er vel så der, men visse avslörer talent hos de som har gjort filmene. Kanskje blir det mods, kanskje blir det pathcer eller addons som kan gjöre dette til et bra og brukbart spill / program snart!
OnetroM Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Spillet legger med sine mangler opp til addons så det holder. Litt synd mtp at man bør kunne få et fullverdig spill uten å kjøpe ekstramateriale. Får indeig håper de patcher inn endel etterlengtede muligheter ganske fort så folk ikke går lei.
invalid_user Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Har noen sett "Billy and The Evolution?" :!: Haha, fyren har t.a.l.e.n.t.! Jeg orker ikke å lage så fullstendige filmer, så lenge jeg ser at skriptet er på noen stjerner, driter jeg i hvordan handlinga går.
CAT-scan Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Hvor kan jeg finne "Billy and The Evolution"? Jeg får faen ikke spillet til å funke jeg. Jeg har lyd, men skjermen er bek-svart. Det eneste jeg får sett er Lionhead-logoen, og så er resten svart. Får trykt på menyknapper og slikt (tror jeg i alle fall, det høres slik ut), men det er jo begrenset hvor morsomt det er når jeg ikke ser en drit. Har oppdatert alt av drivere og slikt, så det er ikke det. Det har heller ikke noe med versjonen min av Mediaplayer (siden jeg reinstallerte det under installasjonen av spillet). Makan. Noen andre som har lignende problemer?
thomassit0 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Noen andre som har prøvd det som har noe mer å fortelle? Høres veldig trist ut. Hadde gledet meg litt til dette. Finnes det noen linker til noen avi/mpg/qt/osv filmer folk har laget? Vil se hva som er mulig 5141782[/snapback] et kjappt søk = http://movies.lionhead.com/movies Har sett en liten snutt der (uten lyd pga, mangel av høytalere) en krigsfilm. Den låg blandt de øverste. såg litt morsomt ut.. 5146328[/snapback] Hvor kan jeg finne "Billy and The Evolution"? ... 5150548[/snapback] jeg fant den der..
CAT-scan Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Um, jeg har prøvd å søke etter den. Finner den ikke.
Bruun Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Dere trenger ikke sitte barnevakt... Ha to sett skuespillere, når det ene settet spiller inn film, fòr de andre med mat så de blir mindre stressa, og omvendt når det er på tide med ny film. Tok meg litt tid før jeg fikk igang et system, men nå har jeg bare blide stars. Dette med bare forhåndsanimerte scener. Hadde dere forventa at dette skulle være et 3D-modelleringsprogram? Vi har da ikke kommet så langt på spillfronten har vi? Jeg syntes dette konseptet fungerer veldig bra, og for hver lille scene kan man stille inn på småsettings som er svært nyttig. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med spillet.
Doc_Chronic Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 (endret) Synnest denne filmen var ganske imponerende; http://movies.lionhead.com/movie/1517 Den heter "A trip through the movies" Du KAN få til ganske mye utav spillet viss du bare gidder bruke litt tid på det...noe jeg ikke orker, har ikke tolmodighet til slikt edit:leif Endret 14. november 2005 av AcIdica
thomassit0 Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Um, jeg har prøvd å søke etter den. Finner den ikke. 5150771[/snapback] http://movies.lionhead.com/movie/1168 er nok den. grunnen til at du ikke fant den er at den ikke heter billy and the evo... hvertfall så er det ikke det i tittelen.
invalid_user Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Vet at den ikke heter det, men jeg gadd ikke sjekke Uansett, den er genial.
Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Synes simme-elementet fungerer ganske greit, selv om at det etter hvert blir aaaaalt for mye å passe på. Dessuten føler jeg ikke at man kan lage nok unike filmer. Lydene man kan bruke for hver film i Post-production office er forresten også utrolig begrenset.
Bruun Skrevet 14. november 2005 Skrevet 14. november 2005 Dette spillet kommer til å bli det store expansion-pack spillet. Nye lyder, masse nye bakgrunner, kostymer og ikke minst nye scener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå