Gå til innhold

Hvordan tjene gode penger i wow tips


Anbefalte innlegg

Skal stå i min stengte tråd

 

Når jeg skulle kjøpe staven lånte jeg penger av guildlederen som bor 200 meter fra meg (det jeg ikke klarte å grinde).Jeg vet jeg har mange poster om gull ,men det er det eneste jeg holder på med og all levlingen skjer kun med 1 lvl 60 om meg i lavinstanser. Og for de som sier 14 dager er lite fra 45 til 60 så kan jeg opplyse at jeg ER LVL 46 ikke 60.

Og tilslutt jeg har aldri og kommer aldri til å kjøpe penger til wow.

Ingen får en gang lov til å spille på min for å teste den, alt skal være meg og mitt på min karakter. Og hvorfor skriver dere at det IKKE er et våpen for druid på side 6-7? det står jo i en post langt fremme og i post en at jeg skal bruke den på KRIGEREN min. hmm.gif

 

 

 

Vet vi har disse trådene fra før men har fått mye kjeft for å ødelegge andres tråder med mitt OT.

 

_______________________________________________________

I dag startet jeg lvl 42 med 57 gull kl 1200 og med 100 plasser i banken med blomster+ sekkene fulle på meg. Så fikk jeg en plan , selge Alchemy tingene jeg lager (300)

Så tok jeg kontakt med frere Guild og ettet forskjellige avtaler skulle de ha xx av xx og det skulle sendes som COD eller overføres .Noen skulle ta alt og fordele og andre hver for seg. Så begynnte lagingen Flere hundre ting , inn på AH og kjøpe opp alle bilige blomster og lage potions, så selge og krysse av på listen.

Etter å ha KUN gjort dette i 12 timer var saldoen min på 1500G da jeg logget av

Inntjente penger ca 2500G

Forbruk på råvarer ca 800G

Forbruk på meg selv ca 200G

Rest i overskudd 1500G + 200G i items (mount++)

Og det beste er at jeg har nå skaffet meg avtaler som gjør meg riker for hver dag som går. Jeg klarer ikke en gang levere nok.

Hybelkameraten min samler blomster på Horde siden og legger dem ut en og en som jeg kjøper .Tror jeg i dag hadde alle blomstene på alle AH på hele serveren, skal ikke en gang tenke på hvor mange "alt.kar" jeg har som banker nå.

Det beste av alt er at det er kun mange som som kjøper for lite, ikke få som kjøper for mye. Når guildmasteren sier at han har gjort avtale på prisene og i flere guild kan du tenke deg pulsen med 30 /w til en hver tid.

Hybelkompisen som har en warrior 60 på min side har fått til ny 100% mount, han måtte faktisk komme hjem fra jobb litt før for å hjelpe meg med noteringen.

Om ikke dette er den beste grindingen om man kan kalle det det, så vet ikke jeg. . .

Dere kan få et bilde om dere vil, men kontaktene er sensurert. :yes:

 

Lykke til med lignende oppdrag, det er viktig og få kontaktene i boks, ellers kan man jo bare selge på ah;-)

 

Noen meninger på hva jeg kunne ha gjort bedre eller annerledes?

Den beste måten er seff som han som solgte 3 lilla ringer for 2600 gull tilsammen på en time, men han er lvl 60 og kan få de bra bossene.

En lilla ring lvl 47 ville han selge meg for utrolige 880G ;)

Og for dere som ikke tror på dette pga dere selv kun fikk 10G så ikke post her for det er faktisk tydligvis mulig om man vet hva man gjør.

Og jeg har en del COD inne så kanskje jeg poster en ny sum imorgen? Hvem vet, håper de henter ut alt.

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice...

Vil bare si at dette med penger i WOW er en ting som plager folk, dette er da klaging på de ikke klarer å få penger til mount osv...

Men som vi ser her nå så gjelder det å bare stå på litt...

Det er mange som ikke gidder å farme som faktisk er ganske nødvendig for å få mount til lvl 40...

Penger kommer ikke av seg selv(hvis man ikke kjenner en lvl 60 el no da)...

 

Men men...

Stå på sier jeg....

 

(Eneste jeg kan si er: dra til Badlands og gå etter steiner og elemental earth)

Lenke til kommentar

Nei jeg kjente ingen guild fra før, bare sjekket AH pris og la meg litt under og fortalte dem det. + at bare noen /1 i begynnelsen ga 30-40 kunder som ville ha swiftnesspotion og health. + demonslaying? for å ikke snakke om øker armor med 2000 i 2 min potion. :yes:

 

"Spiller du på en ganske ny server da eller? "

Aratfor, ny ? nei.

 

Petrification

15 Mana

Instant cast

You turn to stone, protecting you from all physical attacks and spells for 1 min, but during that time you cannot attack, move or cast spells. You can only have the effect of one flask at a time.

Denne er en klassiker, i en duell kan man da skrive i chatten. Give up?

Endret av War
Lenke til kommentar

Om all mailen blir hentet ut i dag er det snakk om 1900g

Da vil jeg ha en saldo på 2900g+ de 800 for epicmount som er gitt bort som takk for hjelpen. Nå må jeg komme meg hjem fra jobb, tjener penger her ,men taper penger der, er ikke livet ironiskt?

Endret av War
Lenke til kommentar

Du må ha alchemy 300, som du får på den øya lengst øst i hele wow spillet.

swiftness er bestselger pga den brukes til battlegrounds når man har flagget.

Og free action som gjør deg imun mot stønn, så rett og slett helath.

Andre finesser er demon p som gjør det lettere og sloss med demoner og forskjelling resistance mot is,brann og nature damage.

Brukte brann-resistanse selv da jeg måtte ta ildkastene ting som var 10 lvl høyere. da har man 100% til den har obserbert noen tusen damage så må du bruke en ny p med en gang.

 

Jeg kjøpte opp alle billige blomster på AH, og lagde og fyllte banken.

Så tar du kontakt med spillere eller guild og er du heldig sier de rett og slett bare ja, ingen hokkus pokkus.

Når du får en i guildet til å skrive det i /g om at de skal /w deg -det er da det er på tide og finne frem penn og papir og notere, det vanlige er at de vil ha 5x av 5 forskjellige det blir 25x medlemmer i guildet bare på ett guild. Og er du riktig heldig får du guildmaster til å skrive det i Guildmessage som alle leser når de logger på.

 

Men skal du ha tak i de råeste tingene må du ha noen venner som kjøper opskrifter til deg , og andre p må du kjøpe opp billig (alle) og selge for litt mer, ikke alt man kan lage eller få tak i på min lvl.

62+ Ras Frostwhisper dropper en oppskrift, vil ikke anbefale og ta han alene, kjøp den heller av noen.

 

Edit -trykkleif, dell tastatur er ikke tingen.

Endret av War
Lenke til kommentar
Dette virker for godt til å være sant

5142523[/snapback]

Det hybelkompisen sa fra jobb også før han fikk logget inn og sett.

Går det an og få mer plass i wow, ? teit at man må lage alt. for å kunne lage nok

 

Husk at de beste oppskriftene ikke er noe vits i å streve etter å få tak i, man kan bare bære en selv om man kan ikke selge de.

Endret av War
Lenke til kommentar

LISTE HER :

Disse jeg selger. På min server er AH prisen 1G for en på alt og jeg selger for 70s pr stk. de tjener 30s og jeg tjener 30-40s (noen ganger mer)

Wildvine Potion (manabrukere)

Superior Healing Potion (alle)

Lesser Stoneshield Potion (alle)

Elixir of Detect Lesser Invisibility (alle)

Nature Protection Potion (alle)

Frost Protection Potion (alle)

Elixir of Agility (mest huntere)

Great Rage Potion (alle uten mana)

Fire Protection Potion (alle)

Lesser Invisibility Potion (alle)

Free Action Potion (alle) Mest pvp fan

Swiftness Potion (alle) Mest pvp fan

Elixir of Water Breathing (alle)

 

Går aller mest av healing, men jeg kan ikke lage den største enda;-(

(men den største kan ikke alle bruke)

Istamåtte jeg lage 15 Greater Healing Potion Restores 455 to 585 health. pga han var for lav lvl.

 

En annen ting man må gjøre er å kjøpe opp alle ting på ah som du selger som er like billig eller billigere.

Endret av War
Lenke til kommentar

nokk om herbalism og alchemy nå. vi snakker heller om mining og blacksmithing.

 

faktisk så kan man kan selge green iron haubek for 5-8 gull! det er utrolig bra i forold til alchemy. eller?

jeg er ikke misunnerlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...