Gå til innhold

Samsung D600


Anbefalte innlegg

Syntes Holtemann igjen poengterte saken veldig godt. Det er direkte latterlig av SiRO å sitte og forsvare en så utrolig dårlig karaktergivningspraksis. Den er direkte ulogisk og inkonsekvent, og det skuffer meg at Amobil (som jeg frem til å nå har sett på som en veldig seriøs nettside) velger den stien. Jeg kommer på langt nær til å stole på testene som blir fremlagt her fremover, og heller bruke andre medier til det.

5142937[/snapback]

 

Latterlig eller ikke, vi maa kunne faa legge frem det systemet vi foelger slik det er. Om du har forslag til hvordan det kan gjoeres bedre, saa tas det imot med takk. Gjerne paa mail [email protected]

 

Også var det dette med skrivemåten da, du skriver som om har audiens hos kongen.

Det hadde ikke gjort noe om dere skriver på en mer folkelig måte.

Det er ikke om å gjøre å bruke verdens mest avanserte form for norsk.

5146484[/snapback]

 

Hehe, fikk nettopp kritikk for at det var for folkelig. Men som sagt i forrige svar, hvis du har konkrete forslag til ord som kunne vaert erstattet med andre, saa er det bare aa sende mail.

 

Javaytelsen er noe lavere enn feks k750 grunnet nesten DOBBEL oppløsning på skjermen, dvs tyngre for mobilen å drive! Burde ikke være så vanskelig å skjønne  :!:

5147794[/snapback]

Det burde kanskje Samsung ha tenkt på, og satt inn en noe kraftigere prosessor. Hjelper ikke å ha stor skjerm, når dine ofte brukte java-programmer fungerer dårlig.

5147825[/snapback]

 

Java-ytelsen u D600 er ikke saa daarlig at det gjoer seg merkbart gjeldende i dagens Java-programmer, med unntak av kanskje noen helt spesielle. Men som poengtert i testen saa kan ytelsen altsaa komme til kort i fremtiden.

 

Det var det jeg fikk tid til. Hvis noen foeler seg oversett eller ikke har faatt svar, saa send det paa mail saa skal jeg faa sett paa det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt Samsung D500 ett år no,og jeg må si at den har fungert veldig godt.Ikke har det vert problemer med den.Vet om mange som har den,og di er også fornøyd med den.Har hatt en del sony ericsson og nokia,og di har det vert MYE krøll med! Samsung D500 fikk jo topp karakter i hele verden,så det er merkelig at D600 blir kritisert sånn på forhånd av sånne"forståsegpåere" her i panelet.Regner med at D600 blir en god og holdbar telefon det og. :)

Lenke til kommentar
Samsung D500 fikk jo topp karakter i hele verden,så det er merkelig at D600 blir kritisert sånn på forhånd av sånne"forståsegpåere" her i panelet.Regner med at D600 blir en god og holdbar telefon det og. :)

5205052[/snapback]

 

Ærlig talt, "forståsegpåere"? Vi har i det minste gitt saklig argumentasjon for hvorfor denne mobilen ikke fortjener terningkast seks. Har du litt skills, så burde du lese gjennom tråden en gang til og se hva vi skriver. Det er en del ankepunkter.

 

Det at du har hatt D500 og er kjempefornøyd med den, betyr ikke at D600 automatisk er en sekser. Helt enig med at både D500 og D600 er gode og stabile mobiler, men les denne tråden én gang til - les også gjerne testen én gang til. Det kan kanskje hjelpe..

 

EDIT: Det er dessuten over ett år siden D500 kom ut, og kravene til etterfølgeren er derfor justert opp til dagens forventninger av en mobil i den prisklassen som D600 er i.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

hmm er det bare meg eller er d600 overpriset?

Er ikke qtek 8300 en bedre tlf?

Flere funksjoner minste like god skjerm,dårligere kamera ja men alle mobiltelefoner har relativt dårlige kamera samenligt med digital kamera.

også skjønner jeg ikke vitsen med å lansere to versjoner en med og en uten edge :hmm:

ja d600 er stilige men jeg foretrekker funksjoner fremfor design.

Syns d600 skulle kostet under 3000 hvis jeg hadde valgt den fremfor qtek. :tease:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...