Søppelsveitt Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 (endret) Hei. Har en god gammel cd liggende. Den har en liten ripe på seg og jeg lurer derfor om det finnes noen gratisprogrammer som kan redde den? Det er en audio-cd. Jeg har før kopiert cd'er som det har vært hakk i, og de ble helt fine. Husker ikke hvilket program jeg brukte. Noen tips? EDIT: Mer info... Endret 11. november 2005 av jaujau
Wipeout Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Du kan enten prøve en god cd/dvd-rom og Exact Audio Copy, eller bruke tannkrem på plata.
Søppelsveitt Skrevet 12. november 2005 Forfatter Skrevet 12. november 2005 Takker for svar. kan du utdype den delen med tannkrem?
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Skyll cd'en med vann, gni deretter tannkrem inn i sirkler, og skyll igjen. Funker overraskende bra
Søppelsveitt Skrevet 12. november 2005 Forfatter Skrevet 12. november 2005 Hmm har prøvd det nå og jeg må desverre konstantere at cd'n er ødelagt. Det er en brenne-cd, så den har muligens vært korrupt hele tiden. De små ripene som er skulle ikke være av noe betydning egentlig. Men Jeg takker for hjelpen. Skal huske på det geniale tannkremtrixet til neste gang jeg plages med riper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå