Smeltelim Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Nå begynner min Porche Cayman S å bli litt morsom å kjøre
Potetdamen Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Lekte meg sikkert i 1 time med politiet.. men så skjedde dette. kræsja rett i dem i 360km/h så mista jeg kontroll
albions Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 (endret) Endelig fått ny bil Endret 3. desember 2005 av albions
The Stig Skrevet 2. desember 2005 Skrevet 2. desember 2005 I vår moderne og travle hverdag er det ofte man egentlig burde kikket litt ut gjennom vinduet..
vegard_S Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 (endret) relativt høye hastigheter i Murcielagoen til slutt. 246mph er hittil rekorden, men for det første er det utregnet med 1mph = 1,6km\t og for det andre så var veien slutt det å ha mere å gå på i 246mph er rimelig heftig Endret 3. desember 2005 av vegard_S
Humbug Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 Black edition challenge. Gal den camaroen. Ble grei bounty etterhvert
MuD Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 har begynt og få brukandes bounty ettervert eg og her er top 5 pursuits: her er nr 1: og her er favoritt bilen min når eg har(hadde) purken etter meg:
Tordenflesk Skrevet 3. desember 2005 Skrevet 3. desember 2005 relativt høye hastigheter i Murcielagoen til slutt. 246mph er hittil rekorden, men for det første er det utregnet med 1mph = 1,6km\t og for det andre så var veien slutt det å ha mere å gå på i 246mph er rimelig heftig Du vet du kan skru på KM/T?
The Stig Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Yey, da hadde jeg gått gjennom alt på career mode Traff på Cross gjorde jeg også, var mens jeg gjorde milestones til Razor. Var litt skuffa, trodde han skulle være helt sinnsyk aggresiv osv.. Men men, min Lamborgini + min super-manuel giring
_Daniel_ Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Serriøst.. Har runda spillet.. Og trenger litt cash.. Hvordan kan jeg tjene cash når jeg har runda det?
Barkster Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 relativt høye hastigheter i Murcielagoen til slutt. 246mph er hittil rekorden, men for det første er det utregnet med 1mph = 1,6km\t og for det andre så var veien slutt det å ha mere å gå på i 246mph er rimelig heftig Du vet du kan skru på KM/T? 5248485[/snapback] finner ikke noen måte å skru på KM/T
Belfez Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 (endret) skal ta hu dama nr 13 og tenkte jeg skulle kjøpe en ny bil, hvilken bil burde jeg ta, er på 14 % og den bilen har jeg hatt siden starten Endret 4. desember 2005 av mr_james
Tordenflesk Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 (endret) Barkster: Skru over fra Imperial til metric i options. mr_James: Brukte første bilen min(Fiat Punto) opp til nr. 10 jeg. Lønner seg å bruke de bilene du vinner fra blacklist-folk. Endret 4. desember 2005 av Tordenflesk
_Daniel_ Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Serriøst dere.. Ikke kjøp dere nye biler hele tiden.. Når dere har danket ut et nytt blacklist member så kommer det opp noen sånner merke greier dere kan velge.. Ta alltid de ? Spørsmåls tegnene ? fordi under der kan du vinner rivalen sin bil.. Jeg gjorde det hele tiden.. Så jeg vant 10 av de 15 bilene.. Jeg har ikke kjøpt noen biler siden Fiat Punto På starten =p Når dere starter og få i oppdrag og stikke fra purken, unngå spikermatter osv.. Veiblokkering, kjør alltid bak på bilene.. de er lettest der så de flyr lett!! Står du fast i en klynge så bruker du all nitro du har pluss kjører/rygger i ræva på en av poltibila.. Dette funker.. Bare prøv selv..! =D Men, jeg har rundet spillet... Også trenger jeg litt cash..!! Hvordan får jeg tak i mer??
Tordenflesk Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Men, jeg har rundet spillet... Også trenger jeg litt cash..!! Hvordan får jeg tak i mer??Du kan gjenta løp.
_Daniel_ Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 Kan man?? =O trodde ikke det gikk... Takk såfall =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå