Gå til innhold

Post NFS: Most Wanted screenshots her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

relativt høye hastigheter i Murcielagoen til slutt. 246mph er hittil rekorden, men for det første er det utregnet med 1mph = 1,6km\t og for det andre så var veien slutt :( det å ha mere å gå på i 246mph er rimelig heftig :D

246mph.jpg

Endret av vegard_S
Skrevet

har begynt og få brukandes bounty ettervert eg og ;)

her er top 5 pursuits:

image29yp.th.jpg

her er nr 1:

18km.th.jpg

og her er favoritt bilen min når eg har(hadde) purken etter meg:

image41pr.th.jpg

image30sy.th.jpg

:thumbup:

Skrevet
relativt høye hastigheter i Murcielagoen til slutt. 246mph er hittil rekorden, men for det første er det utregnet med 1mph = 1,6km\t og for det andre så var veien slutt :( det å ha mere å gå på i 246mph er rimelig heftig :D

Du vet du kan skru på KM/T?

Skrevet

Yey, da hadde jeg gått gjennom alt på career mode :)

Traff på Cross gjorde jeg også, var mens jeg gjorde milestones til Razor. Var litt skuffa, trodde han skulle være helt sinnsyk aggresiv osv.. Men men, min Lamborgini + min super-manuel giring :cool:

post-44194-1133667534_thumb.jpg

Skrevet

Du vet du kan skru på KM/T?

5248485[/snapback]

finner ikke noen måte å skru på KM/T

Skrevet (endret)

skal ta hu dama nr 13 og tenkte jeg skulle kjøpe en ny bil, hvilken bil burde jeg ta, er på 14 %

og den bilen har jeg hatt siden starten

Endret av mr_james
Skrevet (endret)

Barkster: Skru over fra Imperial til metric i options.

mr_James: Brukte første bilen min(Fiat Punto) opp til nr. 10 jeg. Lønner seg å bruke de bilene du vinner fra blacklist-folk.

Endret av Tordenflesk
Skrevet

Serriøst dere.. Ikke kjøp dere nye biler hele tiden.. Når dere har danket ut et nytt blacklist member så kommer det opp noen sånner merke greier dere kan velge.. Ta alltid de ? Spørsmåls tegnene ? fordi under der kan du vinner rivalen sin bil.. Jeg gjorde det hele tiden.. Så jeg vant 10 av de 15 bilene.. Jeg har ikke kjøpt noen biler siden :love: Fiat Punto :love: På starten =p

Når dere starter og få i oppdrag og stikke fra purken, unngå spikermatter osv.. Veiblokkering, kjør alltid bak på bilene.. de er lettest der så de flyr lett!! Står du fast i en klynge så bruker du all nitro du har pluss kjører/rygger i ræva på en av poltibila.. Dette funker.. Bare prøv selv..! =D

Men, jeg har rundet spillet... Også trenger jeg litt cash..!! Hvordan får jeg tak i mer??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...