Gå til innhold

Post NFS: Most Wanted screenshots her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LItt oftopic, men må jeg ha Vanlig most wanted før jeg instalerer black edition?

5342680[/snapback]

Fins kun Black edition til PC.

5348467[/snapback]

så vidt jeg vet, så stemmer ikke det helt, da jeg først hørt eom black edition så var det til ps2 nemlig ;)

 

jeg kan ikke se at det står noe black edition på min utgave av mfs mw, så det må vel kalles vanlig versjon?

5367250[/snapback]

du ser det fort, gå på challenge, og du har challenge nr 69, så har du BE

Lenke til kommentar

Jeg er veldig godt fornøyd med å komme meg unna denne politijakten. Førte til at jeg kunne utfordre nr. 2 på svartelista. Han var det null problemer å slå. Tok til og med bilen hans, en Mercedes SLR Maclaren. Ikke at det var så stort, liker ikke Mercedes så altfor godt. Kjører heller Gallardoen min. Den går mye fortere!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Som dere ser på radaren nede til høyre(jeg har tegnet) har jeg kjørt der den blå pilen viser, og politiet der den røde pilen peker.. Jeg bremset opp da den kjørte forbi meg på min høyre side, og stoppet opp der...

 

Jeg sto der jeg sto på bildet hele cooldown perioden.. Mens snuten hadde blokkering noen meter lenger opp... Kjørte et par politibiler forbi i ny og ne, men alle var visst blinde x]

 

 

 

 

btw, hvorfor blir man tatt i 42 km/t i en 35' sone flere ganger, og ikke i 120 i en 60' ? :p

post-55085-1140198060_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...