brd Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 (endret) http://www.dagbladet.no/weblogg/blog.php/mrsavel3/post/3755 Les bloggen fra den norske manageren for spillproffene i Team NoA Endret 9. november 2005 av izoren
Newt32 Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 (endret) Gidder ikke lese Er man pro så er man pro. Men det forandrer personen i seg selv lite. De som har et talent er jo like mye verdt alle andre mennesker... I USA virker det ikke sånn. De som har mest penger, har mest makt. Personen er den samme. Endret 9. november 2005 av Newt32
Ksungam Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 (endret) Ontopic: kul blogg Endret 12. november 2005 av Alastor
TQfflus Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Gidder ikke lese Er man pro så er man pro. Men det forandrer personen i seg selv lite. De som har et talent er jo like mye verdt alle andre mennesker... I USA virker det ikke sånn. De som har mest penger, har mest makt. Personen er den samme. 5130627[/snapback] ja de eier i cs uansett og det er en smule fet da
Alastor Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Og så diskuterer vi bloggen, med gode og ordentlige innlegg. Tull og offtopic er fjernet fra tråden.
Left Blank Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Syntes ikke det var så veldig bra skrevet egentlig, nyter mer bsl sine blogger/artikler rundt omkring.
Bluebeans Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg pleier å skrive ut slike blogger for å så lese dem på senga. Sover ikke tyngre enn når jeg er i CPL-rus. Heaton skøt hs på x32ls gjennom fem vegger for å så vinne semifinalen med sus og brak. Ok.?? Progamere er vanlige mennesker som drar til andre land for å spille dataspill. CS er et spill, ikke en livsstil. PM for flere dype tanker om ting og tang.
Jooakim Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Men de får en annen livsstil som progamere
A.J Green Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg lurer på en ting: Hva gjør f.eks Heaton når han ikke spiller cs? Studerer han på fritiden eller no sånt? Progamer virker liksom ikke som et veldig lurt karrierevalg på lengre sikt...
Rampage Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Er jo flere som har skole ved siden av da. Men Heaton og de vet jeg ikke, han trener ihvertfall ikke for å holde seg i form
Ksungam Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Bsl har i værtfall en ganske grei utdannelse har jeg hørt HeatoN tror jeg er en taper når han ikke spiller, har aldri hørt om at han har gått på skole før hvertfall...
bokhylle Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 Jeg skal bli pro ass. hehe, hadde vært tøft, men jeg tror ikke at jeg skal kaste bort deler av livet mitt på det her. Blir heller en sjef i et firma. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå