Gå til innhold

Skjer med loottable for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Grunnen til at disse klassene får ferdig settet først er ikke at det er så få av dem. fra våre kills av golemagg har det droppa:

Nightslayer Chestpiece

Breastplate of Might

Arcanist Robes

Cenarion Vestments

Breastplate of Might

Felheart Robes

Arcanist Robes( min : ) )

Cenarion Vestments

Cenarion Vestments(Disenchant)

Felheart Robes

Bliard fix! Aldri priests

5128709[/snapback]

Så etter hele 10 ganger dere har drept Golemag, så trekker du konklusjon at loot-tabelen er bugget?

Kom tilbake etter dere har drept han 52 ganger og hvis det enda ikke har droppet priestchest, så skal jeg innrømme at den er bugget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lucifron har droppa might gloves hver eneste gang vi har tatt han, skal vel begynne å disenchante dem :p

skriveleif*

Endret av Xard
Skrevet
Grunnen til at disse klassene får ferdig settet først er ikke at det er så få av dem. fra våre kills av golemagg har det droppa:

Nightslayer Chestpiece

Breastplate of Might

Arcanist Robes

Cenarion Vestments

Breastplate of Might

Felheart Robes

Arcanist Robes( min : ) )

Cenarion Vestments

Cenarion Vestments(Disenchant)

Felheart Robes

Bliard fix! Aldri priests

5128709[/snapback]

Så etter hele 10 ganger dere har drept Golemag, så trekker du konklusjon at loot-tabelen er bugget?

Kom tilbake etter dere har drept han 52 ganger og hvis det enda ikke har droppet priestchest, så skal jeg innrømme at den er bugget.

5128818[/snapback]

Skal legge til at alle druidsene i guildet har cenarion-shoulders og alle druidene har cenarian legs, boots, gloves, belt og bracer.

Skrevet

har hørt at det kommer litt ann på lederen i raidet..

vi var to guilder med samme class-leader og da droppa samme set-items fra de samme bossene.. f.eks med en paladin leder dropper det skjeldent lawbringer, men mye warlock etc.. hunter = cenarion..

hvertfall min erfaring...

Skrevet (endret)

Tror ikke det har noe med raidleader eller bugs å gjøre. Men det er vel helt tilfeldig, derfor må man vel opp i en 100 kills før man ser at det er en jevn fordeling. Men det er jævlig iriterende å se at det nesten aldrig dropper det man er ute etter.

Det kan jo og vere at Blizz har tatt høyde for at det er flere av noen klasser, altså mer hunter og rogue drops, men det har ikke jeg merka noe til iallefall, mye Hunter ja, men LITE rogue :(

Endret av kule-ku
Skrevet
30 golemag kills, 0 azuresong mageblade

5129239[/snapback]

Golemag kill hver uke siden før sommerferien, 1stk lawbringer chestguard (min)..

Skrevet

Drepte golemagg for første gang noen måneder før sommerferien, da droppa prophecy.

Så droppa den for andre gang for en uke siden. Da gikk den for 400 dkp (som er ekstremt mye hos oss, spesielt for tier 1)

Skrevet

Azuresong mageblade droppet (har aldri dropper før) og gikk for 1503 dkp.

Sier dere lite, men vanlig tier 1 set items går fra 50-150 og eye of sulfara gikk for 800dkp.

Skrevet
The random seed for loot is random. It is not seeded from the raid leader, or who ever enters the raid first. There is no mystic voodoo on what loot drops when. They did a two week study on what loot actually did drop, and found it to be random and approximately average… the way it was supposed to be.

Curse Gaming Forumet

Bare sånn forresten :)

Gjest member-60584
Skrevet

vet hvertfall en ting. jævlig mye druid, warlock og hunter tier1 og tier2 drops. ikke den dritt rogue.

men så reforma vi guilden.

samme driten. men rogue inkludert :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...