Gå til innhold

Hvordan få opp besøkstallene?


Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis driver og lager WC3- og CS-maps. Vi har en nettside som jeg har laget helt fra grunnen av i notepad og paint (de to beste programmene som følger med Windows :p ).

Men...

Siden ble lagt ut i januar 2005, og counteren viser bare 697 besøkende!

 

Jeg har lagt inn meta-tags med keywords. Hva mer kan jeg gjøre for å få verden til å åpne øynene?

 

Google har forsåvidt funnet siden, men det tok fryktelig lang tid da.

Finnes det noe gratis måte å "registrere" siden så den kommer bedre frem i søkemotorene?

 

Muligens dette var feil sted å poste dette.

Takknemlig for tips :) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sørg for å få alle søkemotorene til å finne siden din. Dette gjør du ved å legge linker til websiden din på andre sider som blir indeksert av google. Du kan f.eks. legge inn link på forumet her.

 

Mange søkemotorer prøver å gi deg mest relevant stoff. Det gjør de ved å finne ut hvor populær siden er ved å telle antall linker til den. Det er derfor lurt å ha mange linker til hjemmesiden. Både internt på siden og eksternt.

 

En annen måte søkemotorene finner ut hvor relevant siden er, er å skjekke om søkeordene står i tittelen på siden. Det er derfor lurt å lage gode titler. Ved gode titler får du også folk til å klikke på siden din, når de får opp din side som en av søkeresultatene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...