Gå til innhold

TES: *LØST* Hva er forkjellen mellom Goty og game ....

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hva er forskellen mellom disse? (Untatt pris)

Morrowind GOTY Exclusive

og

The Elder Scrolls III - Morrowind Game of the Year Edition

Endret av hproslan
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men har noen Kjøpt Goty versjonen fra CDON?

Grunnen til at jeg spør at de har forskjellige pris på Goty og Game of the year edition, Hvorfor? ja si det, haha

Skrevet
Men har noen Kjøpt Goty versjonen fra CDON?

Grunnen til at jeg spør at de har forskjellige pris på Goty og Game of the year edition, Hvorfor? ja si det, haha

5130782[/snapback]

Dette har vært oppe før. Den til 89 kroner inneholder alt, den.

Skrevet

Hø-hø, nå skal jeg komme å klare opp i sakene her! :)

Forskjellen ligger i utgivelsen. Exclusive-versjonen er en billigere laget versjon. Den inneholder Morrowind med begge expansions, men det er ingen manual (eller jo, men den ligger på CD'ene).

Dessuten har den et "Exclusive"-cover (bildet fra spillet med en blå ramme rundt), som noen kanskje synes ødelegger litt. TES-spillene har jo veldig fine cover. :)

Det er ingen forskjell på innholdet (bortsett fra at manualen er interaktiv på Exclusive-versjonen). Forskjellen er altså kun at coveret ser annerledes ut på Exclusive-versjonen.

CDON har kjøpt inn den andre versjonen dyrere for lenge siden, og derfor kan de ikke sette ned prisen på denne utgaven.

Det er det vi har "Exclusive", "Best Buy" og andre slike serier for. Lavere pris for de samme spillene. :)

Skrevet (endret)

Bra metalic, bra at du ordnet her. Takk for svar!

EDIT: ville ikke starte en ny tråd, men jeg gleder meg helt sykt til IV kommer:)

Endret av hproslan
Skrevet

Jeg la merke til at "Morrowind GOTY Exclusive" - PC faktisk har avbildet XBox-coveret. Spørsmålet er vel om dette faktisk er XBox-versjonen, eller om de bare bruker feil bilde.

Skrevet
Jeg la merke til at "Morrowind GOTY Exclusive" - PC faktisk har avbildet XBox-coveret. Spørsmålet er vel om dette faktisk er XBox-versjonen, eller om de bare bruker feil bilde.

5135332[/snapback]

Det er bare feil avbildet. Det er informasjnen du skal gå etter når du kjøper noe, ikke cover-bildet. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...