Gå til innhold

Kommer ikke inn på hw.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er for dårlig hw.no  :thumbdown:

5124199[/snapback]

Fordi? Begrunnelser er alltid fint. ;)

5124322[/snapback]

Synes det er for dårlig av hw.no at han blir utestengt intil en dato som ikke lenger vil komme :ermm:

5124412[/snapback]

Det kalles permban, også kjent som permanent banning, også kjent som "vi ønsker ikke deg her mer". Du må huske på at forumet er et privilegium, ikke en rett ;)

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Hvordan i all verden vet du det!?!? - Det står jo klart og tydelig i skjermbildet at utestengelsen er MIDELRTIDIG og at den skulle vært opphevet i Juli i år !?!?

5125890[/snapback]

Var en tid jeg modererte det forumet her, så jeg veit en ting eller to om prosedyrene ;) Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Hvordan vet du når han ble bannet?

5124382[/snapback]

Fordi jeg vet at når moderatorene gir permban, så setter de på midlertidig utestengelse til i går.

 

Synes det er for dårlig av hw.no at han blir utestengt intil en dato som ikke lenger vil komme  :ermm:

5124412[/snapback]

Det er ikke en feil, det er gjort med vilje. Han har tydeligvis fått permban, altså permanent utestengelse.

Lenke til kommentar

Brukeren nietsoj har ikke lenger tilgang til forumet.

Nietsoj vil sansynligvis ha mottat en email med en begrunnelse for utestengelsen fra forumet. Da brukeren er registrert med hotmail adresse er det dog en mulighet for at den ikke har kommet frem/har blitt sortert ut.

 

Videre skal da slike saker tas opp med moderator/admin som står for utestengelsen/advarsel osv. for så og eventuelt tas opp med forumstyret ([email protected])

#13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...