Gå til innhold

Intel GMA 900 og World of Warcraft


ilshenar

Anbefalte innlegg

Heisann

 

JEg fikk akkurat en bærbar pc HP nx6110 (1.86 ghz) fra jobben, måtte desverre avbestille en uniwill 259IEN som var bestilt hos Digital Impuls (jeg gråt en liten skvett da enkelte i heimen sa det ikke gikk ann å ha begge maskinene.... pluss noen vakre skjellsord inni seg + et ja kjære utenpå)

 

Så mitt spørsmål blir da som følger:

 

Er det noen av dere som har prøvd World of Warcraft på en slik chip? Ifølge Blizz skal det gå i laveste oppløsning, men er litt nysgjerrig på om noen her har fått det til, og hva resultatet ble.

 

mvh

Dworrak - Doomhammer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker at en venn av meg hedde noe lignende intergret skjermkort, og da han spillte WoW gikk det SVÆRT dårlig, kan tenke meg rundt 15-20 fps. Han sa han hadde skrud ned alt på lowest og det så ikke ut som om oppløsningen var noe høy (ikke 1024 ivhertfall). Så rundt 25-30 fps tenker jeg med 800*600 i oppløsning, dette er bare gjettninger fra meg, siden jeg ikke er sikker på oppløsningen han kjørte i, men bra var den IKKE! :hmm:

Lenke til kommentar

Med lave detaljer og middels oppløsning er det spillbart.

 

Rart, men mitt Radeon 9000 mobile som yter DÅRLIGERE i 3DMark03 enn intel GMA 900 yter merkbart bedre i WOW. Og i tillegg er maskinen med Radeon 9000 mobile tregere på de fleste områder også (RAM, CPU osv).

 

Intel GMA 900 + spill med 3D = Tragisk. Utenom dette er intel GMA 900 et flott skjermkort, og jeg bruker det mye mer enn geforce 6600 skjermkortet (ja jeg har Uniwill 259EN) grunnet lengre batterilevetid. Men når jeg spiller... gf go 6600 :thumbup:

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar
Intel GMA 900 + spill med 3D = Tragisk. Utenom dette er intel GMA 900 et flott skjermkort, og jeg bruker det mye mer enn geforce 6600 skjermkortet (ja jeg har Uniwill 259EN) grunnet lengre batterilevetid. Men når jeg spiller... gf go 6600 :thumbup:

5119617[/snapback]

 

Takk OC, takk! Nå får jeg sove i natt.... NOT....

 

HAdde det ikke vært for den !"#K¤J!"E#@R$R@£I$1N2¤G!@£A så hadde jeg også hatt min egen uniwill... De sa på netshop at den skulle komme inn i løpet av morgendagen *snufs*...

 

Men så lenge spillet starter, og jeg får så mye som 20 fps så overlever jeg :D Skal bare ha det på jobben for å "slappe av" :blush: Kanskje like greit med et dårlig skjermkort *hihihi*

 

Takk for tilbakemeldingene. Nå er det bare å glede seg ;)

Ilsh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...