Gå til innhold

Får ikke slettet Norton Antivirus

espen221

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem med å slette Norton Antivirus 2004 fra en pc. Skal legge inn 2005 versjonen. Det mennesket jeg skal slette Norton for har klart å slette noen filer manuelt fra dens mappe. Dermed får jeg ikke slettet resten av proget med legg til/fjern programmer. Ikke får jeg slettet det når jeg prøver å gjæøre det fra Norton 2005 versjonen heller, står at jeg skal slette det med programmet "legg til/fjern programmer".

Noen som vet åssen jeg får slettet resten slik at jeg får lagt inn 2005 versjonen

Hilsen Espen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme problem på en kamerats pc. Skulle fjerne norton internet security, men var ikke gjort i håndvending akkurat. Norton legger inn ufattelig mye "dritt" på pc'n.

Prøvde først med Your Uninstaller! 2005, men fikk ikke fjernet alt. Så endte med at jeg måtte stoppe alle prosesser norton kjørte, pluss de i oppstart (f.eks kjøre "msconfig" fra run på startmenyen og hake bort alt du finner ut hører til norton under startup seksjonen).

Ta en restart, og rett og slett slette alle filer manuelt. Og til slutt kjøre et par registry cleaner programmer for å fjerne restene av norton i registeret.

Skrevet

Har du tatt deg bryet å lete selv hos Symantec? OK, trodde nok det ja.... :hrm:

Ett søk hos Symantec på "uninstall 2004", ga meg denne linken:

Uninstalling and reinstalling Norton AntiVirus 2004

Nå er det bare uninstall av 2004 du skal, så da fant jeg denne: Removing Norton AntiVirus 2004 from Windows XP/2000 after Add/Remove Programs does not work og videre denne linken: Removing your Norton program using SymNRT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...